اختصاصی «عصرخودرو»

راهکارهای ساده‌ای برای جلوگیری از خراب‌شدن خودرو؛ امدادگر خودت باش

عصر خودرو- قدر ثانیه‌ها را شهرنشینان از اوسین‌بولت نیز بیشتر می‌دانند؛ ثانیه‌های ارزشمندی که بسیاری از شرکت‌ها را به سمت خدمات زمان‌محور سو داده است. انواع و اقسام سرویس‌هایی که ‌برایتان زمان خواهد خرید. از اینترنت بانک و خدمات الکترونیکی گرفته تا خدمات خودرو در هر محلی که شما بخواهید. امدادهای خودرویی نیز جزو همین خدمات هستند.

Friday 06 October 2017 - 10:13:00

راهکارهای ساده‌ای برای جلوگیری از خراب‌شدن خودرو؛ امدادگر خودت باش

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  تعمیر و راه‌اندازی خودروی شما در همان محلی که از کار افتاده است باز هم در بهترین و خوشبینانه‌ترین حالت علاوه بر هزینه ریالی خرابی خودرو برای شما زمان‌بر نیز خواهد بود. این بار هم به قول قدیمی‌ها گریزی می‌زنیم و می‌گوییم همواره «‌پیشگیری بهتر‌ از درمان است».  در این مطلب به راهکار‌های ساده‌ای اشاره خواهیم کرد که احتمال نیاز شما به امداد خودرو‌ها را کم وکمتر خواهد کرد.

از باتری خودرو غافل نشو
یکی از شایع‌ترین موارد درخواست امداد، مشکلات مربوط به باتری است. بسیاری از مرکز تماس‌های شرکت‌های امداد با این جمله مواجه می‌شوند که «‌خودرو استارت نمی‌زند» برای تست وضعیت شارژ در باتری‌های اسیدی، دانسیته اسید هر خانه باتری را توسط هیدرومتر و میزان ولتاژ تولیدی باتری را توسط ولت‌متر اندازه‌گیری کنید. در صورت کلی روش‌های سنتی تست باتری را فراموش کنید. زمانه تغییر کرده است. دستگاه تستر باتری وسیله مطمئنی جهت تست باتری است؛ این دستگاه قادر به تست حقیقی باتری زیر بار کامل است. اگر باتری خراب باشد توان جریان‌دهی آن در حالتی که حتی شارژ کامل شده، پایین‌تر از حد نرمال است، در صورتی که بتوان از باتری یک جریان ثابت 60 تا 180 آمپر در بازه زمانی 10-15 ثانیه کشید. ولتاژ دو سر آن در صورتی که خراب باشد، چند برابر حالت معمولی دچار افت می‌شود‌. ‌توسط یک ولوم جریان تست باتری تنظیم شده و توسط یک ولوم دیگر زمان تست باتری تنظیم می‌شود؛ با فشردن کلید استارت از باتری جریانی در محدوده جریان تنظیم‌شده کشیده می‌شود این عمل توسط یک مقاومت متغیر صورت می‌گیرد؛ یعنی هرچه ولتاژ دو سر باتری پایین آید، مقاومت نیزطبق رابطه   I=V/R ‌جهت حفظ جریان پایین‌تر می‌آید.
دستگاه پس از تست توسط تحلیل نمودار (ولتاژ، جریان، زمان) ناحیه سلامت یا خرابی باتری را مشخص می‌کند و نتیجه حاصل را می‌توان به همراه 3 پارامتر ولتاژ نهایی، جریان نهایی و نتیجه اصلی در پایان تست روی نمایشگر دستگاه تستر مشاهده کرد‌‌.

2- گوش‌ات به صدا حساس باشد
خیلی از ایرادات خودرو نیز به مانند بدن انسان که با درد به ما اخطار می‌دهند، در ابتدا با صداهایی نا‌متعارف همراهند؛ صداهایی از جلوبندی خودرو، گیربکس، موتور که آلارم یک اتفاق ناگوار را به ما می‌دهند. پس با بلند‌کردن صدای سیستم صوتی خود ‌موقتا مشکل را از سر خود و خودرو زبان بسته باز نکنید. سریعا با مراجعه به تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز از پیشرفت موضوع جلوگیری کنید.

3- سرویس‌های دوره‌ای فراموش نشود
شاید راحت‌ترین کار مطالعه صفحه مربوط به سرویس‌های دوره‌ای خودرویتان باشد. باور کنید این سرویس‌ها فقط در زمان گارانتی خودرو نبوده و مادامی که خودرو قادر به حرکت است، این سرویس‌ها می‌بایستی جدی گرفته شوند.
خودرو شما که بالغ بر 30 هزار قطعه در آن استفاده شده است، اگر دست به آچار نیستید و از سرویس‌های معمول خودرو سر‌در‌نمی‌آورید، حداقل به نمایندگی‌های خودرو خود اطمینان کرده و هر از گاهی سری به آنها بزنید که قبل از ایرادات اساسی موتوری و گیربکس، آنها به داد خودرو شما برسند. به‌صورت مرتب قوای محرک و نحوه کارکرد آن را بررسی کنید.  در سرویس‌های دوره‌ای خودرو‌ها که در دفترچه آنها ذکر شده است، معمولا فیلترهای هوا، روغن، بنزین، تهویه اتاق و شمع‌ها، روغن موتور که مواردی مصرفی هستند، تعویض می‌شوند که سهم بسزایی در کاهش مصرف سوخت خواهند داشت‌ که شامل بررسی شمع‌ها و  سنسور اکسیژن می‌شود.

4- به تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه کنید
دیگر دوره‌زمانه گاراژ و «اوس احمد» و «هوشنگ خان» به سر آمده است. خودرو‌سازان و خدمات پس از فروش آنها تمامی قطعات و سرویس‌های خود را گارانتی کرده و با تعویض(‌به‌جای تعمیر‌) قطعات مصرفی کم قیمت اما مهم شما را نیازمند امداد نمی‌کنند. شاید در ابتدا هزینه‌های این قبیل نمایندگی‌ها کمی بیشتر از تعمیرگاه‌های متفرقه باشد اما باور کنید ارزش گرفتاری‌های بعدش را به هیچ وجه ندارد.

5- چراغ‌های پشت آمپر تزیینی نیستند
بارها در خودروهایی بوده‌ام که پشت آمپرشان از چراغانی و آذین‌بندی یک عروسی نورانی‌تر و پر‌رنگ و لعاب‌تر بوده است؛ چراغ بنزین، روغن، استپ، چک موتور، ABS و هر‌چه که دلتان بخواهد. خواهر من، برادر من، تک تک این علائم به معنای بروز مشکلی در خودرو شما و به دنبال آن، تماس با مراکز خدماتی خودرو شماست. از کنار آنها بی‌توجه نگذرید.
برای مثال، با به انتها رسیدن لنت‌های ترمز و پایین آمدن سطح روغن ترمز، سر پیچ‌ها و به هنگام تلاطم خودرو، چراغ ترمز دستی چشمک خواهد زد که با بی‌اهمیتی خودرو شما در محلی نا‌معلوم، با مشکل اتمام لنت مواجه خواهد شد.

6- وضعیت سلامت لاستیک‌ها را بررسی کنید
فشار باد لاستیک خودرو باید به اندازه‌ای باشد که از طرف کارخانه سازنده اتومبیل توصیه شده است.‌ بازدید هر 2 هفته یک‌بار فشار باد لاستیک‌ها را در برنامه خود بگنجانید‌ که در صورت وجود مشکل در لاستیک قبل از امدادی و اورژانسی‌شدن آن، با خیال راحت به داد آن برسید. ‌لاستیک‌های پهن‌تر از حالت توصیه‌شده در دفترچه راهنمای خودرویتان نیز نه‌تنها به افزایش مصرف سوخت دامن خواهد زد، در بلند‌مدت به متعلقات جلوبندی آسیب‌های جدی وارد خواهد کرد؛ آسیب‌هایی که اغلب امکان مرتفع‌کردن آنها به دست امدادگران ممکن نبوده و خودرو می‌بایستی به نمایندگی و تعمیرگاه منتقل شود.

7- بی‌بنزین نمانید
تماس‌های زیادی با مراکز تماس امداد خودرو‌ها گرفته شده  و اعلام اتمام بنزین در جاده و شهر می‌شود. اغلب این افراد مشکل نمایشگر درجه سطح بنزین در باک خودرو را داشته‌اند که به علت بی‌توجهی به آن در ناکجا‌آباد گرفتارشان کرده است. مواردی هم مشاهده شده که راننده عزیز کاملا با علم به وضعیت سطح بنزین و مسافت قابل پیمایش، با بی‌تدبیری تمام دل به جاده زده است.

8- سطح روغن‌ها را چک کنید
بسیاری از راننده‌ها بر این باورند که تنها قبل از سفر می‌بایستی روغن موتور و سطح آن را مورد بررسی قرار دهند‌. بد نیست بدانید اغلب کارشناسان توصیه می‌کنند جهت به‌وجود نیامدن هر‌گونه مشکل احتمالی لازم است روغن موتور خودرو در هر 1000 کیلومتر بررسی شود‌ اما نحوه این کار به شرح ذیل است:
حداقل 5 دقیقه پس از خاموش‌کردن موتور‌، سطح روغن خود را چک کنید. میله اندازه‌گیری روغن موتور(گیج) را خارج کنید. گیج را با یک دستمال تمیز کنید و دوباره سر جای خود قرار دهید. چند ثانیه صبر کرده و دوباره آن را خارج کنید. سطح گیج را با توجه به علامت‌هایMIN و MAX چک کنید. اگر سطح روغن پایین‌تر از MIN باشد، باید روغن اضافه کنید.
در برنامه بازدید‌ها حتما بررسی سطح روغن ترمز، روغن هیدرولیک و آب رادیاتور را قرار دهید. موردهای امدادی مشاهده شده ‌که به علت سوراخ‌شدن جزئی مخزن روغن هیدرولیک، خودرو در محلی نامناسب با کمبود روغن همراه شده و راننده به زحمت خود را به محل تعمیرگاه و یا نمایندگی رسانده که باعث بروز  خسارت شدید به جعبه فرمان شده است.

9- چک‌کردن تسمه تایم
در حالت نرمال اغلب خودرو‌سازان کارکرد مناسب و مطمئن تسمه تایم را  150 الی 160 هزار کیلومتر عنوان کرده‌اند که این عدد برای شرایط نرمال بیان شده است‌ اما شرایط سخت همچون ترافیک و رانندگی زیاد با دور موتور بالا، باعث کاهش عمر مفید تسمه شده و حتی گاهی اوقات به نصف کاهش می‌دهد.
سلامت تسمه تایم را چند وقت یک بار مورد بررسی قرار دهید. وجود ترک ‌روی تسمه تایم از مهم‌ترین اخطار‌های زمان تعویض این تسمه است. از طرفی زمانی که با علائمی از قبیل بد استارت خوردن موتور، لرزش بیش از اندازه موتور هنگام ‏کارکرد در دور آرام، سر و صدای اضافی از قسمت نزدیک قاب تسمه تایم، افزایش مصرف سوخت و کاهش ‏محسوس شتاب و قدرت موتور مواجه شدید، مطمئن شوید که تسمه تایم سالم باشد و ایراد از جای دیگری است.  بد نیست بدانید در بیشتر اوقات، پارگی تسمه تایم منجر به خسارت‌های موتوری نیز شده و به هیچ وجه در محل قابل راه‌اندازی نبوده و خودرو می‌بایستی با خودرو‌بر به نمایندگی و یا تعمیرگاه منتقل شود.

10- دیسک و صفحه؛ مشکلی که در محل بر‌طرف نمی‌شود‌
تماس با مرکز پاسخگویی امداد خودرو و اعلام اینکه خودرو در دنده حرکت نمی‌کند و یا تعویض دنده بسیار سخت است. به احتمال خیلی زیاد این مورد متوجه اتمام دیسک و صفحه می‌شود و راه‌حل ...  متاسفانه اعزام به نمایندگی!
اما چرا کار باید به اینجا کشیده شود. شما به‌راحتی با پایش وضعیت خودرو می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید. در ابتدا به یاد داشته باشید که به صورت متوسط و فارغ از شیوه رانندگی، دیسک و صفحه خودرو ما بین 70 تا 90 هزار کیلومتر عمر می‏کند.
اما ضعیف‌شدن دیسک و صفحه علائمی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. وقتی ماشین در حال سکون است، دنده را در 2 قرار داده و کلاچ را رها می‌کنیم اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد، دیسک و صفحه تمام شده است ولی اگر خودرو سریع خاموش شد، هنوز زمان تعویض صفحه کلاچ فرا نرسیده است؛ به همین سادگی!
   لرزش شدید (‌نسبت به وضعیت نرمال خودرو‌) هنگام حرکت با دنده یک
  عدم وجود کشش مناسب دنده‌ها در سر بالایی‌ها
  جا نرفتن راحت دنده‌ها مخصوصا دنده عقب

12- چراغ‌ها
قبل از سفرها و به‌طور متوسط هر 1000 کیلومتر تمامی چراغ‌های خودرو مخصوصا نور‌های اصلی و ترمز را چک کنید. یکی از علل تصادف‌های زنجیره‌ای عدم سلامت چراغ‌های خودرو است که منجر به تصادف و ... می‌شود.

13- فیوز یدک به همراه داشته باشید
در جعبه فیوز تمامی خودرو‌ها، فیوز یدک تعبیه شده است‌ اما به علل مختلف و در زمان‌های متفاوت مجبور به استفاده از آنها شده‌اید. پس قبل از سفر حتما از وجود فیوز‌های یدک در آمپراژ‌های مختلف مطمئن شوید. مواردی مشاهده شده که شخصی در سرمای 20 درجه زیر صفر ده‌ها دقیقه منتظر رسیدن خودروهای امدادی و جایگزین‌کردن یک فیوز ساده بخاری شده است.

از امداد‌های مجاز استفاده کنید
اما در نهایت باز هم حادثه خبر نمی‌کند و به هر علتی شما در شهر و یا جاده از حرکت باز‌می‌مانید. در این شرایط خونسردی خود را حفظ کره و به هر خودرو گذری اطمینان نکنید. برای حفظ امنیت جانی و مالی خود  فقط و فقط با امداد خودرو‌های مجاز و ترجیحا امداد خودروسازان تماس بگیرید.

برچسب ها

امداد خودروباتریتعمیرگاهموتور خودروگیربکس
مطالب مرتبط بیشتر
عرضه کوییک GX با موتور جدید داخلی سازی 90 درصدی موتور XUP ایران خودرو رونمایی از اولین امدادخودرو هوشمند شکسته شدن رکورد روزانه تولید 5 سال اخیر شرکت مگاموتور رضا گنجی سرپرست شرکت امداد خودرو ایران شد قلب های تازه محصولات سایپا تولید انبوه اولین نسل خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو در بهار1403 سامان دهی خودروهای امدادی متفرقه با همکاری ایران خودرو عظیمی: داخلی سازی و تولید گیربکس اتوماتیک در اولویت قرار گیرد رکورد تولید گیربکس نیسان شکسته شد مردم در ایام نوروز مراقب امداد خودرو‌های غیرمجاز باشند طرح امداد نوروزی گروه بهمن اجرا می شود گیربکس جدید کیا برای بازار ایران ثبت رکورد تاریخی تولید موتور ملی در ایران خودرو حرکت شتابان ایران خودرو در توسعه خانواده موتور ایران خودرو در تولید موتور هم رکورد زد امدادخودرو ایران امدادخودروهای متفرقه را جاگذاشت بهبود 50 درصدی شاخص های کیفی ایران خودرو در تولید موتور ایران خودرو باز هم رکورد زد، این بار 3658 دستگاه موتور در روز صنعت خودرو با وجود تحریم‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد شمارش معکوس برای آغاز تولید قوی‌ترین موتور داخلی در ایران‌خودرو ساخت موتورهای جدید با مصرف سوخت کمتر تامین اعتبار پروژه‌های توسعه محصول با تولید کامل قلب‌های به‌روز محصولات آینده ایران خودرو ارائه خدمات امداد به مشتریان گروه ماموت خودرو در سراسر کشور برنامه ایران خودرو برای تولید انبوه نسل جدید موتور EF7 ضرورت ساخت باتری‌های بهتر برای خودروهای برقی تقدیر خطیبی از تلاش‌های شبکه خدمات و امداد ایران‌خودرو در طرح اربعین ارائه خدمات متنوع به همراه تخفیف بهمن موتور در طرح تابستان 1401 همکاری سایپا و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای تولید موتور هیبریدی شاهین مرحله نخست طرح جهش کیفیت ایران‌خودرو در حوزه موتور و گیربکس پاریزان صنعت، مدرن‌ترین آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات تعمیرگاهی در کشور طرح خدمات امداد تابستانی گروه سایپا آغاز شد سرمایه‌گذاری آئودی برای افزایش تولید موتور الکتریکی در مجارستان چرا به هر امداد خودروی در جاده نباید اعتماد داشت؟ اولین موتور خانواده سه‌سیلندر امسال تولید می‌شود آماده باش شبکه خدمات پس از فروش گروه بهمن در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب آغاز طرح خدمات امدادی گروه سایپا در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ساخت هلیکوپتر سبک 2 نفره با موتور پراید توسط نخبه ایرانی! توسعه موتور ملی با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا کلید خورد صنعت خودرو عامل رشد و ارتقای زنجیره تامین و تولید کشور است معرفی قوی ترین موتور سه سیلندر داخلی در نمایشگاه موتور تهران تولید باتری‌های نسل بعدی خودروهای الکتریکی موتور شاسی بلند فراری چند سیلندر است؟ نرخ تعمیرگاه های خودرو به زودی تغییر می کند اجرای طرح ویژه عید سعید فطر توسط امداد خودرو سایپا تویوتا سوپرا 2023 با گیربکس دستی و نسخه A91-MT رونمایی شد روش بهینه شستشوی موتور خودروها با نانو محلول آب پایه هشدار به توزیع کنندگان باتری و کمک فنر امضای تفاهمنامه شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران رونمایی از باتری جامد خودروهای برقی وصول ماهانه 120 شکایت از امدادخودروهای غیرمجاز ایران خودرو از رکورد تعداد تولید موتور ملی عبور کرد اولین اطلاعیه از شورولت کوروت Z0 اعلام شد نیسان لیف 2022 با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد نصب موتور تسلا روی یکی از محبوب ترین مدل های هوندا! +عکس جنسیس G90 برای سال 2023 به روز شد + تصاویر قطعات بی کیفیت و انحصار چالش صنعت خودرو مرسدس E-class، خودرویی به روزشده برای سال 2022 با 255 اسب بخار قدرت معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس بهترین گیربکس اتوماتیک در ایران چرا موتور خودرو می‌سوزد؟ باتری کمکی در خودرو چه کاربردی دارد؟ منظور از VVT در موتور‌های درون سوز چیست؟ طرح توسعه ناوگان امدادی بهمن موتور کلید خورد باتری ماشین چگونه کار می‌کند؟ مدیرعامل سایپا؛ مدیرعامل امداد خودرو را برکنار کرد تنها نماینده ایرانی در کارزار بزرگ صنایع جانبی خودرو؛ حضور پررنگ "کولیس" در اتومکانیکای استانبول 2021 علت صدای گیربکس خودرو در دنده عقب چیست؟ پالیسید 2022 شاسی بلندی بازطراحی شده از هیوندای با 291 اسب بخار قدرت روش بررسی مایع گیربکس اتوماتیک خودرو چگونه است؟ سرمایه گذاری سایپا برای طراحی و تولید خانواده موتور تعمیر تویوتا مراکزمعاینه فنی با تعمیرگاه‌ها ارتباط ندارند آشنایی با فرهنگ رانندگی با خودرو‌های مجهز به گیربکس دوکلاچه (DCT) نکاتی در خصوص تعمیر و نگهداری باتری خودرو که نمی‌دانید نسل جدید موتورهای ایران خودرو در راه است آیا باید موتور خودرو را در زمستان گرم کنید؟ هر آنچه نیاز است از تعمیر موتور و گیربکس خودرو بدانید! نخستین تکنوسنتر طراحی و توسعه خودرو کشور در سایپا راه‌اندازی شد هزینه‌تراشی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو برای مردم تخفیف حداکثری امدادخودرو ایران با خرید اشتراک کارت طلایی خودروهای برقی باید صدادارتر شوند! افزایش تیراژ تولید موتورهای کم مصرف ایران خودرو تعمیر خودروهای سبک صدرنشین شکایات مردمی در بخش خدمات گیربکس اتوماتیک بهتر است یا دستی، گیربکس cvt با at چه فرقی دارد؟ چگونه از سلامت گیربکس اتوماتیک اطمینان حاصل کنیم؟ سامانه ثبت اطلاعات گارانتی نیازمند اصلاحات اساسی است چگونه از گیربکس دستی خودرو مراقبت کنیم؟ آزمون موتورهای یورو 6 در شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو پیشنهاد متخصصان برای افزایش عمر موتور خودرو روشن ماندن خودرو در حال خلاص به موتور لطمه میزند؟ مرکز نوآوری گیربکس نیرومحرکه ایران خودرو افتتاح شد مرکز نوآوری گیربکس در شهر صنعتی البرز افتتاح شد فناوری‌های جدید برای تعمیر از راه دور خودروها باتری‌های فلزهوا چگونه چالش‌ها را حل می‌کنند؟ تولید روزانه هزار دستگاه موتور +TU5 افزایش بهره‌وری خودرو و کاهش مصرف سوخت با گیربکس‌های دوکلاچه آمادگی ناوگان امدادخودروایران برای ارایه خدمات در محل گیربکس اتوماتیک دوکلاچه به زبان ساده تولید گیربکس خودروهای برقی و هیبرید در دستور کار 29 اشتباهی که به خودرو شما آسیب می‌زند نجات جان یک جوان توسط امدادگر امدادخودرو ایران گسترش خدمات خودرو در محل سایپا با هدف تشویقِ ماندن در خانه طراحی قوی‌ترین موتور پایه گازسوز کشور در ایران‌خودرو رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری: باید برای رسیدن تیوان به ظرفیت تولید 500هزار موتور در سال کمک شود افزایش 97 درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا تولید خودروی برقی با بدنه‌ای که قابلیت باتری دارد عیب یابی از روی صدا‌ی خودرو 4 برابر شدن خدمات غیر حضوری امداد نوروزی ایران خودرو نگهدارنده باتری چیست؟ چگونه هزینه‌های نگهداری از خودرو را کم کنیم؟ بازار پر التهاب قطعات خودرو و قیمت هایی که سلیقه‌ای شدند تولید گیربکس جدید ایران خودرو حاصل تلاش نیروهای خلاق است گیربکس نیمه اتوماتیک ایران خودرو در آستانه تولید ایران خودرو به دانش طراحی گیربکس‌های جدید دست یافته است خط تولید گیربکس شش‌سرعته ایران‌خودرو به بهره‌برداری رسید تولید گیربکس شش سرعته، کاری نوآورانه و مهم است مقیمی: 78 هزار محصول با گیربکس شش سرعته تولید می‌شود تولید گیربکس اتوماتیک به همت وزارت صمت محقق می شود خط تولید نخستین گیربکس 6سرعته دستی بومی افتتاح شد وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند صرفه‌جویی 684 میلیون دلاری در یارانه سوخت فراخوان مشارکت قطعه سازان برای داخلی سازی موتور جک J4 افتتاح خط تولید جدید چهار قطعه خودرو در شرکت آذرموتور مبین البرز از فعالیت یدک کش‌ها و امدادخودرو‌های غیرمجاز جلوگیری می‌شود با یدک کش‌ها و امدادخودرو‌های غیرمجاز برخورد خواهد شد فروش باتری ماشین ایرانی با برچسب فرانسوی! آمادگی برای اولین موج باتری های فرسوده در خودروهای برقی قیمت هنگفت باتری "موتورهای برقی" مانع بزرگ توسعه این دسته از موتورسیکلت‌ها کاهش 20 درصدی آلایندگی با تولید موتور سه‌استوانه ایرانی آیا می‌توان با خودرویی که چراغ ایربگ آن روشن است، رانندگی کرد؟ 5 عادت اشتباه در رانندگی که به خودروی شما آسیب می‌زند علت گرم شدن بیش از حد موتور خودرو چیست؟ بهترین روش موتورشویی خودرو کدام است؟ قلب ایرانی«تارا» در مدار تولید گیربکس CVT چیست؟ روغن نامناسب، بلای جان موتورهای مدرن داستان تکراری کلاهبرداری امدادخودروهای متفرقه و گلایه‌های مردمی طراحی موتور 3 استوانه با مصرف سوخت 5 لیتر در هر 100 کیلومتر چرا باتری ماشین هنگام پارک تخلیه می شود؟ سرمایه‌گذاری کلان ولوو برای موتور حمایت ایدرو از اقدامات فناورانه سونامی باتری‌های فرسوده در راه است سیستم گیربکس با کلاچ دوگانه چیست و چگونه عمل می‌کند؟ ارتقای کیفیت موتور خودروها با مصرف سوخت کمتر تعمیر گیربکس های CVT در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو امضای قرارداد داخلی‌سازی واحد کنترل گیربکس‌های نیمه اتوماتیک بومی‌سازی،طراحی و تولید گیربکس‌های نیمه اتوماتیک با همکاری جهاد دانشگاهی ساعت کار تعمیرگاه‌های خودرو تا 18 عصر نکات مهم در رانندگی با خودرو‌های دنده اتوماتیک با یک تماس از گزند امدادخودروهای‌متفرقه در امان باشید امدادخودروهای متفرقه تهدیدی برای هموطنان باتری‌های فورد برای خودروهای برقی گیربکس شش سرعته ایرانی برای صرفه جویی در مصرف سوخت و ارز صرفه جویی ارزی 87 میلیون یورویی با تولید گیربکس شش سرعته درکشور موفقیت موتور خودروی شاهین در آزمون‌های عملکردی بهره‌برداری از خط تولید گیربکس شش‌سرعته؛ به‌زودی افزایش کارایی موتور محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته توصیه های مهم برای افزایش طول عمر موتور محصولات ایران خودرو با نسل جدید قوای محرکه در راه بازار بهترین روش موتور شویی چیست ؟ موتورشویی خودرو انجام دهیم یا نه؟ مردم مراقب امدادخودروهای جعلی باشند افزایش 60 درصدی تقاضای تعمیر قطعات آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته طراحی داخلی موتور سه استوانه جایگزین موتورهای ایران خودرو می‌شود هزینه های تعمیر و نگهداری برقی ها نصف بنزینی ها تفاوت بین گیربگس CVT و VVT در چیست؟ تولید انبوه موتور XU پلاس تا پایان امسال عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس شش سرعته جدید سوئیچ اینرسی در خودرو چیست؟ تولید آزمایشی 3 نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه موتور XU پلاس امسال به تولید انبوه می‌رسد چرا خودروی هیبرید در ایران تولید نمی‌شود؟ چالش های تولید موتور در صنعت خودروسازی کشور چه ابزارهایی در خودرو به همراه داشته باشیم؟ متقاضی احداث اتوسرویس 50 درصد کاهش یافت تأمین باتری از الکتریسته پاک قیمت خودرو، تعمیرکاران را هم به گرانفروشی مبتلا کرد! ریپ زدن خودرو و ارتباط آن با خرابی استپر موتور روغن ایرانی با تکنولوژی روز دنیا همکاری ویژه دانشگاه علم ‌و صنعت و سایپا برای تولید موتورهای کم‌مصرف و گیربکس‌های پیشرفته با اشتراک امداد سیار امدادخودرو ایران آشنا شوید سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری باتری عجیبی که 16 سال بی وقفه کار خواهد کرد باتری‌های ما یک میلیون مایل دوام می‌آورد! 8 پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر از باتری تا جرقه سرمایه‌گذاری 480 میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی تولید نخستین خودروهای مجهز به گیربکس شش دنده شهریورماه امسال تسلا به‌دنبال کاهش قیمت کارشناسی خودرو در محل؛ فقط با چند کلیک! آشنایی با انواع چیدمان موتور خودرو - بخش اول شروط جدید برای فعالیت امداد خودروها خودروبرهای امدادخودرو، اتحادیه دار شدند یک سرویس دوره‌ای ساده، چند؟ تعمیر رایگان 300 خودروی اورژانس و کادر درمانی توسط تعمیرکاران تهرانی نحوه عملکرد موتورهای دورانی و تفاوت آنها با موتورهای پیستونی تعمیرات گیربکس را با مشاهده این عوامل جدی بگیرید +جزئیات افت محبوبیت گیربکس‌های دستی با این 6 کار خودرو خود را نابود می‌کنید +جزئیات تولید نیروی بیشتر با موتورهای دارای تکنولوژی GDI تولید موتورهای کم مصرف و پرقدرت، دستاورد نوین گروه بهمن چرا تعمیرگاه‌های خودرو غیرقانونی پلمب می‌شود؟ روش تشخیص خرابی باتری خودرو نقش کمرنگ اتاق اصناف در ستاد ملی مبارزه با کرونا تعمیرگاه های خودرو باز اما مراکز قطعات یدکی بسته باشد هیچ روانکاری دایمی نیست! افزایش 43 درصدی خدمات در محل امدادخودروسایپا عوامل کاهش‌دهنده قدرت خودرو چیست؟ عوامل مخرب گیربکس اتوماتیک چیست؟ تولید هر گیربکس داخلی 700 یورو صرفه جویی ارزی دارد علائم خرابی گیربکس خودرو چیست؟ تمهیدات تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی عملکرد بهتر باتری خودرو با نانو ذرات محققان کشور ناوگان امدادخودروی جاده‌ای در آستانه سفرهای نوروزی افزایش می‌یابد 1593 سامانه تلفنی امدادخودرو شد مافیای امداد خودرویی کشور حذف شدند خرابی باتری، دردسری بزرگ با راه‌حلی ساده! توصیه های امداد خودرو ایران در روزهای برفی امدادرسانی به 57 خودرو در محورهای راه های برفی اصفهان سهم من از آلودگی هوا پاوربانکی برای شارژ باتری خودرو برگزیدگان پنجمین دوره المپیاد فنی شرکت اطلس خودرو مشخص شدند تولید باتری خودترمیم با پلیمر جدید جدیدترین قیمت انواع باتری خودرو در بازار چگونه اصل یا تقلبی بودن امداد خودروها را تشخیص بدهیم؟ 4705 نفر از متاثران حوادث جوی در 14 استان کشور امدادرسانی شدند خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفت محموله 2.2 میلیارد ریالی باطری خودرو کشف شد کدام خدمات آنلاین خودرو برای مردم جذاب ترند راه‌های محافظت از گیربکس اتوماتیک عیب‌یابی کمک‌فنر خودرو با چند راهکار ساده یازده روز خدمات ویژه امداد گروه بهمن به زائران حسینی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، همراه با عزاداران اربعین حسینی چگونه مشکل سیستم برق خودرو را برطرف کنیم؟ ماجرای ساخت گیربکس ناو جماران توسط ‌صنعتگر ایرانی قیمت باتری خودرو امروز چند بود؟ دلیل اصلی خرابی باتری خودرو ب ام و در تایلند باتری می‌سازد! مردم مراقب کلاهبرداران در پوشش امداد خودرو باشند! مردم مراقب کلاهبرداران در پوشش امداد خودرو باشند کاهش شدید تقاضا در بازار لوازم یدکی فعالیت تعمیرکاران بی مجوز متوقف می‌شود تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو پایلوت ارائه خدمات رنگ و بدنه شدند قیمت باطری خودرو کاهش یافت توان داخلی سازی گیربکس خودروهای تجاری در کشور وجود دارد مراجعه مردم برای تعمیر خودرو 35 درصد کاهش یافت افراد سودجو در کمین مشتریان امدادخودرو ایران علت خالی شدن باتری خودرو چیست؟ ثبات در بازار باتری یاران روزهای پرترافیک فرار از هزینه سنگین تعمیرات تعمیرگاه‌های شرکت‌ها باید پروانه کسب صنفی داشته باشند نظارت مدیران ارشد ایساکو بر حسن ارائه خدمات پس از فروش به زائران حرم امام خمینی(ره) خودروسازان استفاده از باتری داخلی را در خط تولید خود بیشتر کنند مظنه فروش باتری خودرو در بازار چقدر است؟ بی کیفیتی قطعات خودرو و افزایش مراجعه به تعمیرگاه 3.5 میلیارد جریمه قاچاقچیان باطری خودرو در خوزستان اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تولید باتری موتورسیکلت‌های برقی مسئولیت های اجتماعی نمایندگی های ایران خودرو در مناطق سیل زده بازدید مدیرعامل سایپایدک از نحوه ارائه خدمات نوروزی در تعمیرگاه های مرکزی بازدیدمدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان خدمات و تسهیلات ویژه گروه بهمن به خودروهای آسیب دیده در اثر سیل در استان گلستان و شهر شیراز ضرورت ارائه جامع خدمات پس از فروش خودرو در ایام نوروز کمک رسانی نمایندگی‌های شیراز گروه بهمن به هموطنان آسیب دیده رکورد جدید کاهش زمان انتظار امداد خودرو ایران ثبت شد توصیه‌های مهم برای افزایش طول عمر خودرو خدمات رایگان مدیران خودرو‌ برای شهرهای سیل زده ایران‌خودرو برای امدادرسانی به سیل زدگان شیراز وارد عمل شد طرح امداد نوروزی ویژه خودروهای سنگین زامیاد تا پایان تعطیلات اجرا می‌شود آماده باش خدمات پس از فروش ایران خودرو در استان های سیل زده آماده‌باش امدادخودرو سایپا در شش استان در معرض سیل کشور تنها راه‌حل کاهش بیکاری! تاکید ایساکو برکیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی اعزام واحدهای امداد‌ خودرو سایپا و نمایندگی‌های گلستان و مازندران به مناطق سیل‌زده برای خدمت‌رسانی ناوگان امدادی سایپا در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی است امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در 4 استان نظارتی بر امداد خودروهای غیرمجاز نیست آغاز اجرای طرح امداد کرمان موتور از 27 اسفندماه 321 گرفتار در برف و سیلاب خراسان جنوبی امدادرسانی شدند امداد خودروها در قزوین ساماندهی می شوند دستگیری مالک امداد خودرو قلابی با 300 شاکی پس از 4 سال احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان آمریکا باتری های لیتیوم یونی را بازیافت می کند 3700 نفر در جاده های فارس گرفتار شدند باتری های قدرتمند برای خودروهای الکتریکی ساخته می شود تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو، اولین مرکز تخصصی بازسازی خودروهای کلاسیک بی گناهی رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور با رای برائت در دادگاه تجدید نظر خودرو جایگزین جدیدترین خدمت بهمن موتور ولوو 219 هزار خودرو را به تعمیرگاه فراخواند امدادرسانی به 350 خودرو خودروهای پرتیراژ بیشترین درخواست کننده خدمات 30 خودروی گرفتار در برف گردنه قسطین لار رهاسازی شدند چه عواملی منجر به کاهش قدرت تولیدی موتور در دراز مدت می شوند ؟ حضور 1500 اکیپ امدادخودرو در طرح زمستانی نقشه عجیب شاگرد مکانیک برای فرار از پرداخت خسارت موتور 1000 اسب بخاری استون مارتین (+عکس) تامین باتری خودروهای برقی 20 میلیارد یورو هزینه دارد آریو دنده دستی چهارستاره کیفی گرفت شش نکته طلایی که در هنگام خرید باطری خودرو باید به آنها توجه کنیم افزایش ظرفیت پذیرش Quick Service تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو تعمیر جلوبندی چقدر هزینه دارد؟ کاهش هزینه تعمیرات گیربکس‌های غیر گارانتی تا 50 درصد باتری‌ جدید ساخت چین می‌تواند صنعت خودروسازی را دگرگون کند 50 امدادگر در جستجوی سرنشینان خودرو در رودخانه فومن هستند خودکفایی 93درصدی در تولید باطری خودرو در سمنان مجاز بودن امداد خودرو را با این شماره چک کنید شفاف‌سازی قیمت‌های امدادخودرو برای مردم نرخ‌های هنگفت جرثقیل‌ها در جاده چالوس! امدادرسانی به 9استان درگیر سیل و 5 استان درگیر برف سرمایه‌گذاری کلان آلمان برای توسعه باتری خودروهای برقی تعمیر جلوبندی چقدر هزینه دارد؟ طرح ایران خودرو برای امداد به زائران اربعین آغاز بکار تعمیرات گیربکس در مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو اجرای طرح امداد «اربعین» در کرمان موتور بازار سیاه «باطری خودرو» و افزایش 4 برابری قیمت طراحی موتوری برای جایگزینی موتورهای برق مستقیم و متناوب لزوم افزایش نظارت بر بازار باتری فروشان ارائه خدمات امدادی طرح امداد عاشورا کرمان موتور روش‌های موثر برای بالا بردن عمر خودرو آیا این موتور قدرتمندترین 8 سیلندر جهان است؟ آمپر قیمت باتری بالا رفت هلال احمر هزار مسافر گرفتار در خودروهای تصادفی را نجات داد اصول حمل خودروهای معیوب با یدک‌کش افتتاح تعمیرگاه مرکزی ام جی در شرق تهران انجام سرویس دوره‌ای در محل توسط امدادخودرو ایران دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد تعمیرگاهها پول خواب خودرو را به مردم بدهند بن بست خودروهای لاکچری در تعمیرگاه! گیربکس دوکلاچه تر بهتر است یا خشک؟ فعالیت 5 رسته شغلی آلاینده در تهران آشنایی با گیربکس CVT و اصول کاری آن اولویت امداد خودرو ایران رفع ایراد خودرو در محل است 31 تیم در طرح تابستانی هلال احمر کردستان حضور دارند محققان ایرانی به تازه ترین فناوری باتری های خودرو دست یافتند چرخش بی واسطه استفاده از رایانه کوانتومی برای تولید باتری های بهتر امداد خودروهای غیرمجاز ساماندهی می‌شوند خدمات ویژه امداد خودرو سایپا در طرح ویژه لیالی قدر و ارتحال حضرت امام (ره) اجرای طرح امداد جاده ای رامک یدک در تعطیلات خرداد ماه اجرای طرح امداد جاده‌ای اطلس خودرو در تعطیلات خردادماه+جدول عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی دلایل لرزش‌های مختلف خودرو کسب رضایت 100درصدی امدادخواه توسط 29 امدادگر امداد خودرو ایران آشنایی با گیربکس‌های دوکلاچه، مزایا و معایب آنها عیب یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی مسائل و مشکلات آلترناتور خودرو خودروی اورژانس حیات وحش در البرز رونمایی شد جهش صادراتی سرب، صنعت باتری سازی را دچار مشکل کرد عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی دلایل خرابی مکرر موتور پله‌ای (استپر) گلایه تولیدکنندگان باتری از صادرات شمش سرب رکورد کاهش زمان انتظار امداد خودرو ایران ثبت شد 10 موتور خودروی برتر جهان در سال 2018 بومی سازی موتور، گیربکس و شاسی خودروهای سنگین کلید خورد تولید سالانه 11 میلیون باتری خودرو در کشور چرخه‌ای برای محیط زیست تعویض؛ بدون وقفه الفبای دو دِف سواری نگاهی به جدیدترین خودروی ولوو XC40 T5 بررسی عملکرد موتور خودرو گزارش تصویری از نخستین نشست مدیرعامل ایساکو در سال 97 زمان انتظار خدمات امدادی سایپا ثابت ماند گیربکس اتوماتیک بهتر است یا جعبه دنده دستی؟ عیب یابی صدای غیر عادی موتور خودرو آشنایی با انواع باتری اتومبیل و روش های نگهداری آن راهکارهای نگهداری از گیربکس اتوماتیک آسودگی خیال تویوتا سواران در سفرهای نوروزی امداد سایپا در کنار مسافران نوروزی تثبیت میانگین مدت زمان انتظار امداد خودرو ایران با وجود افزایش عملیات امدادی عیب یابی خودرو به زبان ساده؛ حین تعمیر خودروی تصادفی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ پشتیبانی و امداد جاده ایی کلیه محصولات مدیران خودرو تا پایان تعطیلات نوروز 97 گزارش تصویری بازدید مدیرعامل امداد خودرو ایران از امداد رسانی در مشهد امدادگران خودرو حق ارائه فاکتور دستی را ندارند امداد رسانی به 1500خودروی غیر ایران خودرویی علت بالا رفتن آمپر آب خودرو و راه‌های حل آن علاقه به انحراف هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد ساماندهی امدادخودروها در استان تهران کاهش 71 درصدی زمان تعمیرات در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو سرکیسه کردن مسافران توسط امدادخودروهای غیر مجاز از ریختن گازوئیل در جاده تا تهدید به ابطال گارانتی روش جدید امداد خودروهای سودجو چرا تعمیر و نگهداری خودرو‌های کلاسیک و قدیمی مشکل‌تر است ؟ راه اندازی مرکز تلفن برای امداد خودرو خودروهای امدادی در جاده ها تحت نظارت قرار دارند اجرای طرح ویژه امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌های کشور اجرای طرح ویژه امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌های کشور عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ تشخیص مشکلات تغذیه الکتریکی خودرو عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بررسی نشتی‌های عمومی که در یک خودرو رخ می‌دهد طرح بازدید رایگان نوروزی پرشیاخودرو آغاز شد هشدارامدادخودروایران به مشتریان درآستانه سفرهای نوروزی عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ رعایت نکردن چه نکاتی به پیشرانه خودرو شما صدمه وارد می‌کند؟ (2) 3 روش حرفه‌ای‌تر برای پی‌بردن به واشرسوزی سرسیلندر؛ معاینه کلینیکی نظارت بر فعالیت شرکت های امدادخودرو در محورهای البرز نرخ خرید و فروش انواع باتری اتومبیل در بازار طرح امداد و نجات نوروزی 97 متحول می‌شود هشدار پلیس تهران به خانم‌های راننده عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ چرا پیشرانه خودرو کپ می‌کند؟ سامانه های نوین درخواست خدمات امداد خودروسایپا راه اندازی شد خودروهایی که به جیب صاحب خود امداد می رسانند عضویت در امداد خودرو اجباری نیست گام به گام با تیونینگ موتور برای رسیدن به عملکرد بهتر؛ جراحی قلب آتشین عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ چرا گیربکس اتوماتیک تقه می‌زند؟ عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ عیب‌یابی مشکلات عمومی خودرو (2) عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ عیب‌یابی مشکلات عمومی خودرو (1) بررسی کلی مکانیزم گیربکس اتوماتیک عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ مسائل و مشکلات سیستم مکش هوای خودرو عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ عیب‌یابی سیستم برف‌پاک‌‌کن آخرین آمار امدادرسانی به مردم در 21 استان متاثر از برف و کولاک سرما، بازار تعمیرگاه‌های خودرو را داغ کرد سود یک میلیون دلاری باتری تسلا در دو روز آتش‌سوزی در تعمیرگاه خودرو بررسی قوانین جدید بخش پیشرانه رقابت‌های فرمول یک برای سال 2021؛ نبرد تسلیحاتی ادامه کلاهبرداری در پوشش فروش کارت امدادخودرو تأثیر آبکاری لوله اگروز بر راندمان موتور تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو در غرب تهران افتتاح شد «مجهز و پیشرفته ترین تعمیرگاه ایران برای مشتریان رنو افتتاح می شود» عیب‌یابی مجموعه ستون فرمان درجا روشن‌ماندن پیشرانه چه معایب و ایراداتی دارد؟ حرکت برمدار دور آرام گیرس‌های تقبلی که جان مردم را تهدید می‌کند+ عکس ضرورت ساماندهی و برخورد با تعمیرگاه‌های غیر مجاز مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو به زودی افتتاح می شود عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بازوان نالان! راه‌های غیرعادی برای افزایش عمر خودرو اگر خودرو جوش آورد چه کنیم؟ باتری‌های جامد هوندا پایان کارت اشتراک خودرو هیولای شش‌پای خان مشکل باتری موتورهای برقی حل شدنی است شراکت خارجی‌ها با ایران در صنعت باطری حساس است آیا گرفتن کلاچ پیش از استارت زدن خودرو لازم است؟ 3 دلیل عمده خرابی باتری خودرو در زمستان قیمت گیربکس اتوماتیک برخی خودروهای تولید داخل لیست قیمت انواع باتری اسیدی و اتمی در بازار 5 فناوری که تعمیرگاه ها را دگرگون خواهند کرد سرمایه‌گذاری ب ام‌ و ‌در باتری‌سازی راه‌های کاهش هزینه تعمیرات خودرو مروری بر 3 پیشرانه تنومند خودرو‌های آفرودی دهه 90؛ 3 قلب پر‌تپش رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری : ایران به بزرگترین تولید کننده باطری منطقه تبدیل خواهد شد عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ وقتی خودرو از خواب بیدار نمی‌شود چند توصیه مهم و اساسی برای افزایش طول عمر خودرو آماده باش ایران خودرو برای خدمت رسانی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور یک اشتباه مهم در آب‌بندی موتور خودرو 90 درصد تعمیرگاه های موجود در شهر بدون مجوز هستند همه‌چیز در یک خودرو، حجم موتور آن نیست طرح ویژه نگین خودرو برای زائرین اربعین حسینی اعلام شد آماده‌باش امدادخودروها برای ارائه خدمات به زائران آماده‌باش امدادخودروها برای ارائه خدمات به زائران باید در تولید موتور و گیربکس خودرو سرمایه‌گذاری شود آشنایی با 4 خودروی کانورتیبل+تصاویر 10 راهکار بالابردن عمر خودرو علت کشش کم موتور در خودروهای با کارکرد بالا خرید یک باتری خودرو با ارائه باتری کهنه چقدر تمام می شود؟ مردم فریب امدادخودروهای قلابی را نخورند نرم‌افزار جست‌وجوی تعمیرگاه‌های پروانه‌دار خودرو هم آمد باتری خودرو که 6 دقیقه ای شارژ می شود عیب‌یابی خودرو به زبان ساده ؛ جرقه‌های بی‌جان امداد خودرو میتسوبیشی، در تمام کشور همراه شما شارژر بی سیم باتری خودرو از راه رسید پیشگیری بهتر از درمان! نیازی برای بیراهه‌ها چرا باتری خودرو در هوای خیلی سرد یا گرم خراب می‌شود؟ مانور خودروهای امداد شرکت اطلس خودرو، همزمان با بازگشایی مدارس آشنایی با انواع موتور خودرو فروش کارت های اشتراک امداد فنی خودرو غیر قانونی است فوت‌وفن نگهداری از گـیربـکس خودرو آیا تعویض باطری استاندارد با مدلی قوی‌تر و با درجه آمپر بالاتر مشکلی ایجاد خواهد کرد؟ آموزش تعمیر خودرو برای بانوان نرخ فروش انواع باتری خودرو راهکارهای افزایش طول عمر باتری خودرو مظنه قیمت باتری خودرو در بازار مشکل اصلی تعمیرکاران خودرو، فناوری های قدیمی است استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می‌رساند؟ درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف تولید ملکه باتریها برای خودروهای برقی گیربکس CVT و تفاوت های آن با گیربکس معمولی خرید باتری خودرو چقدر تمام می شود؟ 15 روش برای طول عمر اتومبیل‌های تقویت‌شده از روغن‌سوزی در خودرو بیشتر بدانیم آتش به تعمیرگاه ماشین رفت فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند 12 ترفند که باعث می‌شوند خودروی شما صفر کیلومتر بماند 3 نکته دانستی در مورد خودرو تمرکز رنو بر افزایش تولید و داخلی سازی در پروژه تندر90 صافکاری و نقاشی یک خودرو چقدر هزینه دارد؟ 5 عامل مخرب گیربکس اتوماتیک را بشناسید چه زمانی باید باتری خودرو را تعویض کنیم؟ دینام خودرو چیست و چگونه خراب می‌شود؟ چگونه از گیربکس اتوماتیک خودرو مراقبت کنیم؟ شورشیان پیشرانه چگونه یک خودرو سالم داشته باشیم؟ مظنه قیمت باتری خودرو واشر سر سیلندر خودرو چیست؟ آغاز بیمه خدمات امداد خودرویی سبک و سنگین در سطح جاده های کشور نکاتی در مورد سرویس و نگهداری بهتر باتری خودرو نرخ خرید و فروش باتری 60 آمپری خودرو خودرو DB11 اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر نرخ فروش باتری 150 آمپری خودرو امداد کلاهبرداران! مظنه قیمت باتری 80 آمپر در بازار معرفی رشته «مکانیک تراکتور و تیلر» 10 نشانه مهم خرابی خودرو قیمت انواع باتری خودرو مظنه قیمت انواع باتری خودرو در بازار معرفی رشته «تعمیر خودروهای تجاری» «موتور کم‌مصرف» توسط فناوران ایرانی تولید شد قیمت انواع باتری خودرو در بازار نرخ فروش انواع باتری در بازار معرفی رشته «تعمیر موتور خودرو» فریاد از قطعات تقلبی خودرو شوک بهاری به بازار باتری مزایای گیربکس جدید محصولات تولیدی رنو در ایران چرا موتور خودرویتان در سربالایی صدای چق چق می‌دهد؟ هشدار سازمان راهداری درباره کلاهبرداری امداد خودرو‌ها دستمزد تعمیرات تزریق حیات بخش جراحی قلب باز در پارکینگ! قیمت باتری خودرو اسیدی در بازار قیمت باتری خودرو +جدول سوءاستفاده امدادخودرویی‌ها از نام جمهوری اسلامی ایران قیمت باتری خودرو 150 آمپری در بازار آواز ناخوشایند پیشرانه پک باتری مرسدس-بنز با مصرف خانگی تعمیر خودرو در دوره گارانتی رایگان است شکایت انجمن امداد خودرو از کانون دولتی اتومبیلرانی خسارت خواب خودرو را دریافت کنید! نگاهی به غرفه ZF آلمان در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول نرخ خرید و فروش باتری خودرو در بازار نرخ خرید و فروش باتری در بازار استفاده از هوش مصنوعی برای تولید باتری خودرو آشنایی با موتورهای مختلف خودرو میزبانی نمایندگی سایپا و تعمیر رایگان خودروهای آسیب دیده در آب گرفتگی بندر دیر استان بوشهر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات امدادی سایپا در اصفهان کاهش 26درصدی میانگین زمان تعمیرات امدادی خدمات رسانی ویژه گروه سایپا به زائران کربلایی ایران قیمت انواع باتری خودرو در بازار نرخ خرید و فروش باتری خودرو در بازار تولید باتریهای غیرقابل احتراق برای موبایل و خودروهای برقی باتری اسیدی در بازار با چه قیمتی به فروش می رسد؟ انجام 245 ماموریت امدادی 20تیم امدادی هلال احمر سمنان آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند باتری خودرو با چه قیمتی در بازار معامله می شود؟ نرخ انواع و اقسام باتری خودرو طرح امداد و نجات جاده‌ای نوروز در خراسان شمالی استقرار 5 مرکز امداد خودرو جاده ای همزمان با سفرهای نوروزی در آذربایجان غربی قیمت باتری اتمی در بازار چقدر است؟ بازاری داغ در اوج سرما باتری خودرو 35 آمپر در بازار چند بفروش می رسد؟ قیمت انواع و اقسام باتری خودرو اقدام دانشگاه صنعتی اراک برای ساخت «باتری‌ شارژرهای سریع» قیمت برخی باتری خودرو +جدول امدادهای متفرقه دست به چاقو شدند نخستین واحد تولید گیربکس اتوماتیک کشوردرزنجان احداث می شود دام گسترده امداد خودروهای غیرمجاز برای شهروندان افتتاح خط تولید گیربکس اتوماتیک در هفته آینده بلژیکی ها صنعت خودرو ایران را متحول می کنند قیمت باتری خودرو +جدول قیمت فروش انواع باتری خودرو در بازار +جدول بررسی گیربکس منومتیک نگهداری پیشگیرانه از خودرو چیست؟ چالش عقب افتادن باتری سازها از خودروسازها! قیمت انواع باتری خودرو در بازار + جدول پیش بینی خرابی خودروها قبل از وقوع به مدد فناوری نخستین تعاونی شرکت های امداد خودرو در کشور ایجاد شد هلال احمر ابهر به 21 خودرو در راه مانده امدادرسانی کرد مجتمع تعمیرگاهی اتوبوسرانی کرج در فردیس پلمپ شد خدمات امدادی به بیش از 1700هموطن در محورهای برفگیر کشور چگونه علت لرزش و تکانهای خودرو را پیدا کنیم؟ پروژه های بهبود گیربکس تیبا در مگاموتور این 6 مشکل در خودرو، معمولا منجر به تشخیص اشتباه می‌شوند راهکارهایی برای افزایش طول عمر خودرو دلایل خرابی باتری خودرو ها چیست ؟ امداد اصل را چگونه بشناسیم؟ ابلاغ طرح افزایش 50 هزار امدادگر ظرف 10 روز آتی تعرفه اهرمی برای دفاع از تولید داخلی باتری باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود رهاسازی 183 دستگاه خودرو از برف تعرفه اهرمی برای دفاع از تولید داخلی باتری طول عمر باطری اسیدی چقدر است؟ باتری خودروهای برقی کارآمدتر از پیل سوختی است امداد خودروهای کارنابلد چه خطری دارند جعبه دنـده کمک‌رسان تلاش برای شفاف‌سازی نرخ خدمات خودرویی آشنایی با انواع گیربکس‌های اتوماتیک در خودروهای سواری اسکان هزار و 572 نفر از مسافران در بزرگراه کربلا چه زمانی باید باتری خودرو را عوض کرد؟ تردد خودروهای سنگین در محور شیراز- رستم ممنوع شد آب بندی موتور خودروهای صفر چقدر ضرورت دارد؟ رضایت مشتریان از خدمات ویژه گروه سایپا در ایام اربعین امداد، بیا و به دادم برس !!! گزارش تصویری نشست خبری ایساکو در خصوص خدمات رسانی به زائرین اربعین تویوتا تا 2020 تولیدکننده انبوه خودروهای الکتریکی باتری دار می‌شود نگهداری زعفران گران‌ترین ادویه جهان در پنچرگیری+عکس کاروان خدمات امدادخودرویی در آستانه اربعین عازم محورهای مواصلاتی مهران شدند داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی ادامه خواهد داشت ورود صنعت خودرو به تولید قطعات پیشرفته پیشرفته ترین خط تولید گیربکس ایران افتتاح شد تویوتا به فناوری یون-لیتیوم دست پیدا کرد قاچاق و تعرفه بازار باتری را نفس گیرکرد تماس های تلفنی برای ارائه تسهیلات و خدمات امدادخودرو غیرقانونی است دردسرسازترین امکانات خودروهای پیشرفته راه اندازی خط تولید گیربکس خودروی ال90 در تبریز «تجربه» پیشتازتر از «علم» در تعمیر قطعات نوک حمله انتقال قدرت ساخت باتری های بادوام خودرو با استفاده از فناوری نانو با امداد های متفرقه چه کنیم؟ توزیع رایگان 20 هزار دستگاه GPS میان خودروها نجات جان 128 نفر از مرگ توسط امدادگران تبدیل انرژی با PTO راه اندازی کارخانه تولید باطری برای خودروهای برقی سامسونگ در اروپا باتری خودروهای الکتریکی تولید می کند سرمایه گذاری در بازار باتری ایران روز‌های پایان استقلال باتری‌سازان با 60 درصد ظرفیت تولید می‌کنند باتری با قدرت شارژ دو برابر در راه است صالحی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران شد نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است بهترین زمان برای تعویض باتری خودرو چه زمانی است؟ خودرو درون مغازه مکانیکی آتش گرفت تعمیرگاه ها ملزم به ارائه زمان تحویل خودرو شدند هزینه 200 میلیارد تومانی برای ساخت شهرک خدمات خودرویی در قم تعمیر خودرو و تعویض قطعات رایگان شد شریان‌های جوشان خسارت "توقف خودرو" را دریافت کنید مازراتی، گیبلی و کواتروپورته ها را برگردانید! سیمفا عامل تراکم و معطلی در مراکز معاینه فنی رانندگی‌های پرفشـار آفت سلامتـی اتومبیل‌ها فقط از پاناسونیک باتری می‌خریم فرهنگ نگاه مشتری به بازار باتری باید تغییر کند هُل‌دادن و یا کشیدن‌؟! نجات 238 نفر از مرگ در عملیات‌های 72 ساعت گذشته امداد و نجات الزام به پذیرش فوری خودرو در تعمیرگاه‌ها افزایش بازدهی موتور خودرو با نانوذرات کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر تلاش فورد برای کاهش مصرف سوخت موتورهایش با ایجاد سروصدا! تویوتا اولین باتری منیزیمی را ساخت گشت و گذار تصویری در روز دوم اتومکانیکای دوبی با حضور صنعتگران 58 کشور روبان چهاردهمین اتومکانیکای دوبی بریده شد تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی خودرو 510 اسب‌بخاری پلیس ایتالیا! شمارش معکوس شروع به کار چهاردهمین اتومکانیکای دوبی آغاز شد نرخ معاینه فنی مکانیزه خودروها و موتورسیکلتها ابلاغ شد اولین نسل موتورهای کم مصرف و پاک خودرو در دنیا ساخته شد ایساکو بهار را با افزایش رضایت مشتریان آغاز کرد ارائه خودرو جایگزین در صورت تاخیر در تعمیر برای خواب خودرو پول بگیرید پیگیری پرداخت خسارت توقف خودرو در تعمیرگاه‌ها انتشار جزئیات امداد نوروزی 5گروه خودروساز داخلی و خارجی گزارش تصویری غرفه داران ایرانی حاضر در دهمین نمایشکاه اتومکانیکای استانبول 2016 ارائه بیش از 25 هزار سرویس امدادی از سوی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تولید باتری‌های جدید سبک و کارآمد بازدید رئیس سازمان خدمات پس از فروش سایپا از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 1395 سرد و گرم روزگار چشیدن رکورد بیشترین تعداد ماموریت اورژانس در سال جاری رقم خورد پاسخگویی مرکز تماس امداد خودرو سایپا به تماس‌های مسافران نوروزی امداد رسانی به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس افتخار ماست پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند خدمات در محل امداد خودرو سایپا، فراتر از یک خدمت پاستوریزاسیون اتومبیل! اهداء 200 هزار بیمه‌نامه حوادث رانندگی به مسافران نوروزی بازار هنرنمایی روی فـلز سرد تایر و ایرادهای رایج مربوط به آن الزام موسسات امدادخودرو به درج قیمت روی قبوض و شیشه خودرو میله‌ای با قابلیت تغییر در طول سرمـازدگی موتـور مرور فاکتورهای حیاتی در انتخاب تایر و تاثیرات آن‌ها جرمی کلارکسون افرادی که گیربکس دستی را ترجیح می دهند "دیوانه" خواند تفاوت انواع گیربکس های اتوماتیک خودرو در چیست؟ بررسی عدم کارکرد صحیح پیشرانه‌های دیزلی (2) ضرر های گرم کردن موتور خودرو در زمستان چراغ جادو بررسی عدم کارکرد صحیح پیشرانه‌های دیزلی عمر باتری موتور سیکلت های برقی 4 سال است نه یکسال مراجعه خودروها به تعمیرگاه ها کاهش می یابد یک پارک دیگر در تهران تعمیرگاه خودروهای سنگین می شود؟ تب و لرز پیشـرانه 10 توصیه برای نگهداری بهتر از خودرو 90 درصد از تعمیرگاه‌ها و اتوسرویس‌های تهران در آستانه ضرر دهی هستند ایجاد کارگروه شناسایی استعدادها و مهارت‌های فنی و تعمیراتی سراسر کشور خودروسازان جریمه می‌شوند انگشت حلقه‌دار شاتون سربازان ذخیره و عملیاتی ایمنی نیم‌دایره ای در پازل پیشرانه تعمیر گیربکس ماکسیما فقط با یک سوم قیمت قلب الکتریکی خودرو این روزها گران می‌تپد! فریب شرکت‌های امداد خودرو غیرمجاز را نخورید دودکش خودرو طناب زندگی رقابتی بین اینتر و افتر هرگونه شکایت از مراکز امداد خودرو زنجان مورد رسیدگی قرار می گیرد امدادگران هلال احمر روانسر به 36 خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند نگهبان آب و دما این گرمای مطـبوع امدادرسانی به 1500 خودرو گرفتار در برف در اذربایجان غربی با باتری قلمی خودرو خود را روشن کنید! کوزه‌گری به سبک خودرو! این ساده‌ساز پیچیده... اعتراض شهروندان به مغازه های تعمیرات خودرو صافکاری‌های خیابانی خودرو ترمز پارک به جای ترمز‌دستی نام‌ها و کارها آیا لازم است در زمستان موتور خودرو را گرم کنیم؟ سرویس دوره‌ای خودرو را جدی بگیرید طرح ویژه امداد خودرو ایران به مناسبت اربعین حسینی اجرت غیرمنصفانه در مکانیکی‌های غیرمجاز بدون انحراف تا مقصد قفل دیفرانسیل و کاربرد آن قلب پیشـرانه ناوگان یدک کش های امداد خودرو درون شهری مشهد ساماندهی می شود طرح جدید سامانه 141 بایدها و نبایدهای چگونگی استفاده از ضدیخ در خودروها حمل خودروهای تحت گارانتی رایگان است چشم‌های خـودرو «نهایت باتری»، نسخه‌ای نهایی برای اتومبیل‌های برقی خسارت خواب خودروهای مختلف چقدر است؟ آبـی بر آتش پیشـرانه یک نسبت پرمعنا! حیاتی‌ترین پیـچ کار و کاسبی باتری‌فروشان به راه است مغز خـودرو چـند؟ از شـر«‌نویز» خلاص شوید! جلوگیری از پرواز خودرو با دیفیوزر نیروی روغن برای بالا بردن خودرو روغن سرد‌تر، کارایی بیشتر وزن و اثـرات آن اسـبی که از نفـس می‌افـتد ... فریـاد دنـده‌ها جراحی پلاستیک خودرو! عوارض آشتی با زمین! EBD، شیر فلکه ترمز! کوچک اما مهـم قاچاق باتری تولیدکنندگان را تحت فشار گذاشته است تکامل از نـوع دیزل سـر پیـاز! وقتی اتومبیل سرکشی می‌کند مرثیه‌ای برای دسته‌دنده فلوت‌کردن و قفل گازی وقتی اتومبیل سرکشی می‌کند وقتی تسمه تایم مشکو ک به پاره شدن است وقتی خودرو پای رفتن ندارد وقتی خودرو نفس تنگی دارد دکتر تغذیه پیشرانه وقتی خودرو میل به ایستادن ندارد لنگیدن «میل‌لنگ»ها...! شهرک خدمات خودرویی در قم ایجاد می‌شود گیربکس اتوماتیک داخلی تا سال 96 عرضه می‌شود تقابل سنت و مدرنیته اصطکاک نجات‌بخش! باتری‌های عهد اشکانیان و باتری‌های امروزی .... گهی زین به پشت! هشدار رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه به مردم جزئیات کلاهبرداری‌های کلان برخی مکانیک‌ها از خودروداران لرزه بر انـدام فرمان تنبلی بـاد و روغـن! بهترین مکانیک کراچی نابیناست مزایا و معایب استفاده از کروزکنترل دست‌های زیر پرده‌! صلیب تمام فلـزی ده چک شُش‌های اتومبیل معاینه سرپایی برق کشی ساختمان موتور زمانی برای آزادی و سکوت دوقلـوی موتـوری وقتی ترمزها ناله می‌کنند بی‌نهایت دنده... شمع گرم یا سرد ؟! آزمایشگاه سیالات در خودرو راهکارهایی برای جلوگیری از جوش آوردن ماشین تولید سالانه 20میلیون باتری خودرو دوخت و‌ دوز موتور وقتی فرمان نافرمانی می‌کند روغن حیات ماجرای تابستان و جوش آوردن اتومبیل‌ها اجرای طرح سرویس کلینیک تابستان خودرو خودروهای لوکس نمایندگی مجاز ندارند اجرای طرح امداد جاده‌ای تعطیلات بانوان نخبه جذب رشته اتومکانیک می‌شوند اجرای طرح امداد جاده‌ای تعطیلات بزرگترین مرکز خدمات خودرویی در سقز افتتاح شد نرخ تعمیر خودرو در نمایندگی‌ها چگونه محاسبه می‌شود؟ کمک فنر‌های مغناطیسی را بیشتر بشناسیم با واشرهای کاغذی خشک شده چه کار کنیم؟! جریمه 255 میلیون ریالی یک مکانیک خودرو در قزوین آغاز ساماندهی تعمیرگاه‌های خودرو‌ در پایتخت میزان جریمه توقف خودرو در تعمیرگاه اعلام شد کلاچ و ترمز دو پا یعنی چه؟ آفست رینگ چیست و چه مفهومی دارد؟ چرا خودرو روی ویبره می‌رود‌؟! تعمیر خودروهای آمریکایی در ایران! نگاهی به سه نوع رایج سیستم های کمکی فرمان عیب‌یابی خودروهای دیزل دولت‌ها کمکی به اصناف نکرده اند چاره اندیشی امداد خودرو، موتورسواران را به خیابان ها کشاند
Back to top