فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودروامروز منتشر کرد:

نسل ۶ هیوندای الانترا در راه ایران

عصر خودرو- خبر وردو نسل ۶ هیوندای الانترا و جدیدترین اخبار صنعت خودرو ایران و جهان را روز شنبه ۱۳ آذر در سیصد و بیست و دومین شماره از هفته نامه خودرو امروز و ضمیمه طراحی خودروامروز پلاس بخوانید.

نسل ۶ هیوندای الانترا در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "چشم انداز تاریک رقابت پذیری  صنعت خودرو ایران" سرآغاز پرونده سیصد و بیست و سومین شماره از هفته نامه خودرو امروز است. در این مطلب پای گفته های فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو نشسته ایم و وضعیت رقابت پذیری در صنعت خودرو کشورمان را بررسی کرده ایم.
    در رویدادهای هفته هم "افزایش 4 میلیونتومانی قیمت ساندرواستپ وی در بازار ایران" و "تیگو 5 چقدر ایمن است" را خواهیم خواند.
    دیگر رویداد ویژه این هفته بررسی نسل ششم الانترا با قیمت 133 تا 140 میلون تومانی در آستانه ورود به بازار ایران خواهد بود.
    بازارگردی این شماره به انواع زنجیر چرخ مختص خودرو اختصاص دارد و در جهان خودرو با "نسل جدید سری 5" ، "مجلل ترین S روباز با نشان مایباخ" و "کزاس اوور کوچک مزدا" گشتی خواهیم زد و "چهره جدید پژو 301" را قبل از ورود به بازار ایران بررسی می کنیم.
    در گام بعدی با "جان سخت رومی" به آزمایش بلند مدت فیات سی ینا در بازار دست دوم می پردازیم و "ظاهر خشن و باطن نسبتا آرام" لکسوس S 250 را هم در بررسی ای دیگر در میان حاضرین در بازار دست دوم ها تشریح خواهیم کرد.
    در ادامه هم ملاقاتی خواهیم داشت با BYD FS new در پیست اختصاصی این شرکت در چین و با پرونده "غایبان دوست داشتنی" جای خالی کراس اوورهای جمع و جور در بازار کشورمان را بررسی می کنیم.
    در ماسل کار این هفته برای شناسای ابر ماسل کار گمنام دهه 90 به سراغ هیولای پشت مدرن می رویم و در ماشین سنگین نیز به مرور تاریخچه اتوبوس سازی شرکت MAN آلمان می پردازیم.
    در ادامه نیز "برندسازان در ایران" ما را با خودروهایی که سبب محبوبیت برندها در کشورمان شده اند آشنا می کند.
    کسانی که تصمیم به خرید خودرو دارند هم می توانند در صفحه راهنمای خرید مشخصات "خودروهای دست دوم چینی در بازار 40 تا 60 میلیون تومانی" را مطالعه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.
    در آخر نیز طبق روال پیشین به عیب یابی خودرو به زبان ساده می رسیم. در این شماره از هفته نامه با "نفس گرم" اصول استفاده، حفظ و نگهداری صحیح پیشرانه های توربو را می آموزیم.
    خودرو امروز پلاس نیز این هفته با موضوع طراحی خودرو علاقمندان را همراهی خواهد کرد. در دومین شماره از ضمیمه طراحی خودرو با "رودستر ایتالیایی با ژن شرقی" داستان طراحی فیات 124 اسپایدر را می خوانیم.
    "چگونه طراح خودرو شویم" گام های اولیه آشنایی با این حرفه را به علاقمندان معرفی می کند و با "انقلابی دیگر در صنعت خودرو" ساخت به روش چاپ سه بعدی و تأثیر آن در طراحی و تولید خودرو را بررسی می کنیم.
    در ادامه نیز با مطالبی نظیر "زیبایی در هم تنیده با هوشمندی"، "سادگی کلاسیک"، "7 ایده های آمریکایی"، "نقاشان برتر تاریخ خودرو"، "ژشت شیک تر اپتیمای نسل 4"، "اصالت با زبان طراحی"، "Clay Modeling ؛ بازمانده طراحی سنتی"، "بررسی درآمد شغل های مرتبط با طراحی خودرو"، "امروز و آینده طراحی DS" و "ورای سطح" را خواهید خواند.
    شرکت کنندگان در کمپین # منو طراحی _خودرو امروز هم می توانند در این شماره از هفته نامه طرح های برگزیده اولین کمپین طراحی خودرو هفته ناه خودرو امروز در اینستاگرام را ببینند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو