فونیکسریمکسبهتام

نخستین سدان DS در ایران

عصر خودرو: شنبه ۲۲ آبان ماه سیصد و نوزدهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ۳۲ صفحه ضمیمه خودرو امروز پلاس با نام شاسی بلند به روی دکه خواهد رفت.

نخستین سدان DS در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "ورود شورای رقابت به حاشیه بازار خودروهای جدید"، سرفصل پرونده سیصد و نوزدهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز است. در این مطلب به گفت و گو با رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، پرداخته ایم و بررسی ورود خودروهای جدید و تأثیر آن بر روی دو نرخی شدن محصولات موجود در بازار خودرو می پردازیم.
    "نهادینه شدن شعار حق با مشتری در ایران"، "هدف موتول برای حضور در بازار ایران" و نیم نگاهی به H30 Cross و ساندرواستپ وی از دیگر مطالب صفحه رویداد هفته هستند.
    در گام بعدی با ""تمام بازار یک صدا، ضد یخ فقط ایرانی" به بررسی بازار انواع ضدیخ مختص خودرو و جدیدترین فهرست قیمت های آن می پردازیم.
    در جهان خودرو این هفته با هوندا پایلوت 2017، کد 5 جدید آئودی، لندکروز 2000 اسب بخاری و نسل جدید ورنا دیدار می کنیم و فرش قرمز هفته را هم پیش پای DS5 LS پهن خواهیم کرد. بررسی و معرفی این خودروبا عنوان "نخستین سدان DS به ایران آمد" درحالی در این شماره از هفته نامه منتشر شده است که این خودرو در آستانه ورود به بازار ایران قرار گرفته است.
    "کامارو 50 ساله شد" گزارش تصویری گردهمایی بزرگ خودروهای آمریکایی در پیست اتومبیلرانی آزادی است و "طلوع سئات در آزادی" ما را به ملاقات با سئات لئون می برد.
    در ادامه با شاهکار آلمانی در تهران، به مراسم رونمایی کامیون مرسدس بنز LO2750 شرکت CMC در دفتر خانه مدل ایران می رویم و پرونده "ترکیب اقتصادی کراس اوور و هاچ بک" را با نگاهی نزدیک تر به رنو کوئید، را ورق می زنیم.
    ماشین سنگین این هفته نگاهی به دانگ فنگ KX در سبد محصولات سایپا دیزل خواهد داشت و با "مغضوبان دیروز؛ محبوبان فردا" به بررسی احتمال محبوب شدن گونه هایی که تا به امروز در بازار خودرو کشورمان چندان موفق نبوده اند، می پردازیم.
    "آشنایی با تمسه های پرکاربرد" و "رسیدگی و روانکاری دوره ای خودرو" هم مسایل فنی ای است که در این شماره به آن ها پرداخته شده است.
    در کنار شماره 319 هفته نامه این هفته شاهد انتشار ضمیمه شاسی بلند نیز هستیم. در شاسی بلند این فصل با "مدافع کهنه کار" به بررسی و آزمایش فنی لندروور دیفندر می پردازیم.
    شکوه کره ای های بلندقامت ما را به بررسی بازار شاسی بلندهای وارداتی در 7 ماهه نخست سال 95 می برد و "پهن پیکرهای گران قیمت" مقایسه ای میان ولوو XC90 مدل 2016 و لکسوس LX570 مدل 2013 است.
    در ادامه جدیدترین ضمیمه شاسی بلند مطالی نظیر "ساز و کار گیربکس های کمکی در خودروهای 4WD"، "پروژه بازسازی تویوتا لندکروزر FJ40 مدل 1971 "، "نگاهی به کتاب زندگی مرسدس بنز جی کلاس"، "آشنایی با SHERP؛ خودرو همه جا روی دو زیست"، "بلندقامتان کف بازار" و .... را مطالعه خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو