فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد

ضرورت ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مسیر تردد زائران اربعین

عصر خودرو- رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در بازدید از دروازه ورودی زائران اربعین حسینی (ع) به استان کرمانشاه، گفت: پلیس با اخلاق اسلامی به زوار اربعین حسینی (ع) خدمت می‌کند و با جان و دل در برقراری امنیت هرچه بیشتر و بهتر این حرکت عظیم قدم بر می‌دارد.

ضرورت ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مسیر تردد زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار محمد شرفی با سفر به استان‌های غربی کشور که در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی (ع) هستند، از شهرستان کنگاور که دروازه ورود به استان کرمانشاه از مرکز کشور است، بازدید کرد.

    وی ضمن بازدید از ایستگاه‌هایی که در ورودی، خروجی و مرکز شهر کنگاور جهت پذیرایی و اسکان زائران تدارک دیده شده است، از زحمات تمامی کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا در این بازدید اظهار کرد: خدمت به زائران امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) اجری عظیم دارد که نصیب پرسنل ناجا شده است.

    شرفی افزود: پلیس با اخلاق اسلامی به زائران اربعین حسینی (ع) خدمت می‌کند و با جان و دل در برقراری امنیت هرچه بیشتر و بهتر این حرکت عظیم قدم برمی‌دارد.

    وی، برقراری امنیت همه جانبه را از اولویت‌های پلیس برشمرد و تصریح کرد: ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس و نیز ایستگاه‌های ایست و بازرسی موقت، در راستای برقراری امنیت بیشتر ضروری است.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: افزایش و ظرفیت‌سازی توقفگاه‌ها در جهت کنترل جمعیت زوار در مواقع ضروری، ایجاد تعمیرگاه‌های موقت و سیار جهت امدادرسانی به خودروهای زوار و رعایت استانداردها و الزامات انتظامی و امنیتی، امدادی و بهداشتی حائز اهمیت است.

    شرفی تصریح کرد: فعال‌سازی و بازگشایی مسیر بازگشت ایستگاه بازرسی شهید "زنگنه" کنگاور جهت تسریع در رفت و آمد خودروها، برقراری تعامل و هماهنگی با ارگان‌های دولتی دارای شرح وظایف در ستاد اربعین و نیز فراهم کردن امکانات رفاهی، در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار می‌گیرد.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر میزبانی شایسته زائران کربلای معلی تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی همچون سال‌های گذشته حضور موثری خواهد داشت تا با یاری خداوند متعال، پیاده‌روی میلیونی اربعین، حماسه عظیم دیگری را خلق کرده و اتحاد مسلمانان را به سراسر دنیا مخابره کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو