فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه «خودرو امروز» منتشر کرد:

بازگشت سئات به ایران

عصر خودرو: سیصد و سیزدهمین شماره هفته نامه خودرو امروز همراه با دومین شماره از ضمیمه خودروامروز پلاس "اسپرت" ویژه خودروهای اسپرت شنبه ۱۰ مهر ماه در روزنامه فروشی های سراسر کشور خواهد بود.

بازگشت سئات به ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه خودرو امروز، پای صحبت های رضا شیوا می نشینیم و مسأله پیگیری واگذاری سهام دولت در خودروسازی ها را بررسی می کنیم.
    "رقابت در صنعت قطعه سازی با گسترش خط تولید" دیگر موضوع تحلیل شده در صفحه رویداد این هفته است.
    بازارگردی این هفته را به بررسی شیشه ، چراغ و آینه اتومبیل های داخلی اختصاص داده ایم و در جهان خودرو هم با "E کلاس استیشن"؛ "اولین فراری 4 سرنشین با موتور V8 توربو"و "لیموزین 1.4 میلیون یورویی مرسدس – مایباخ" می گذرانیم.
    در ادامه نیم نگاهی خواهیم داشت به "بازگشت سئات به ایران" و موضوع قرار گرفتن تولدو در فهرست خودروهای مجاز وارداتی را بررسی می کنیم. " آلمانی های کم دردسر" هم موضوع لوکس هفته هستند.
    در گام بعدی در مناطق آزاد به بررسی ویژگی های چهار سدان اقتصادی کوچک با عنوان "نبرد آژاد ژاپن، کره و آمریکا در خاک ایران" می پردازیم. فرش قرمزی هم جلوی پای تلیسمان فرانسوی پهن می کنیم تا با گزارشی کامل از مراسم رونمایی این خودرو توسط نگین خودرو با این محصول بیشتر آشنا شویم.
    "نبرد مدعیان" هم ما را با بودجه 70 میلیونی به بازار خودروهای دست دوم می برد تا از میان بسترن B50F و ام جی 550 یک گزینه را انتخاب کنیم. "نو آوری های سنگین وزن" نیز آخرین اخبار از نمایشگاه IAA را در اختیارمان قرار خواهد داد.
    معرفی برخی از خودروهای Homologation دهه 80 میلادی را با" طعم مسابقه، برای خیابان" خواهیم خواند و "بر بستر آسایش" 4 نوع سیستم تعلیق را از نطر نوع فعالیت به ما معرفی خواهد کرد.
    در آخر با "آسایش دردساز" به عیب یابی سیستم تعلیق هیدورنیوماتیک می پردازیم.
    در تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز، ضمیمه همراه خودروامروز پلاس به دومین شماره ضمیمه اسپرت خودروامروز اختصاص یافته که در کنار معرفی خودرو هایی که در هر دهه نماد خودرو اسپرت در ایران بودند، به مقایسه مشخصات و ویژگی های پورشه 911 کررا S مدل 2013 و مرسدس‌بنز SL500 مدل 2013 در بازار خودرو های لوکس اسپرت کشور پرداخته ایم، کیا سراتو کوپ صفرکیلومتر را با رنو لاگونا کوپه کارکرده مقایسه کرده ایم، نگاهی جامع به بازار انواع روکش های بدنه خودرو در بازار ایران داشته ایم و بررسی فنی و مقایسه آئودی TTS با آلفارومئو 4C را داریم. مقایسه کوتاه آئودی TT با ب‌ام‌و 220 کوپه در بازار کشور، نگاهی جامع به تاریخچه کونیخزگ، بررسی جامع وضعیت بازار قطعات اسپرت خودرو های داخلی و معرفی 7 هاچبک جوان‌پسند بازار نیز از دیگر مطالب خواندنی دومین شماره ضمیمه اسپرت هفته‌نامه خودروامروز هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط