فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

کوچولوهای کرمانی هیوندای

عصر خودرو: سیصد و دوازدهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز و سومین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس ماکت بازی را از روز شنبه ۳ مهر ورق خواهیم زد.

کوچولوهای کرمانی هیوندای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز پای صحبت های مدیرعامل رنو پارس می نشینیم و در گفت و گویی اختصاصی با وی مسأله انعقاد قراردادهای جدید رنو با شرکای ایرانی را بررسی خواهیم کرد. پیمان کارگر در این گفت و گو تأکید دارد که رنو عجله ای برای انعقاد قرارداد جدید با شرکای ایرانی ندارد.
    در صفحه رویداد هفته خودرو امروز علاوه بر مصاحبه مدیرعامل رنو پارس، نتیجه نظرسنجی خودرو امروز از خانم ها در خصوص انتخاب و خرید خودرو را با عنوان " بانوان ایرانی چه خودروهایی را می پسندند" را خواهیم خواند.
    بازار این شماره هم به بررسی بازار دینام و استارت انواع خودرو اختصاص دارد.
    در جهان خودرو دیاری با "استیشن شاسی بلند ولوو"؛ "مرسدس AMG GT روداستر"؛ آئودی A5 Sportback؛ "سریع ترین بیتل دنیا" و "اشراف زاده تقویت شده انگلیسی" خواهیم داشت و فرش قرمی این شماره را پیش پای کوچولوهای کرمانی هیوندای پهن خواهیم کرد. در این صفحه که پس از نهایی شدن قرارداد کرمان موتور با هیوندای بریا آغاز تولید i10 و i20 به رشته تحرید درآمده به بررسی مشخصات این دو خودرو خواهیم پرداخت.گزینه بعدی فرش قرمز هم شوالیه شورشگر مدیاموتورز است که به تازگی در ایران رونمایی شده است.
    لوکس بازان این هفته با آخرین نماینده SLK در ایران آشنا خواهند شد و در گزارش هفته هم پرونده بیست و چهارمین نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت را ورق خواهیم زد.
    علاقمندان به خرید خودرو این هفته با صفحه راهنمای خرید خودرو شرایط خرید سانتافه DM و تیپ های مختلف این خودرو در بازار ایران آشنا می شوند و "تزریق هیجان در کالبد X33" دیگر گزینه موجود در بازار یعنی ام وی ام X33 را به مخاطبان معرفی خواهد کرد.
    و اما ماشین سنگین این هفته به تگنولوژی های جدید ولوو اختصاص یافته و "میلیونرهای تازه وارد" هم سوژه جدید صفحه آینه بغل خواهد بود.
    وطبق معمول در آخر به مطالب فنی خودرو می رسیم. صفحه آچار این هفته ما را با 8 نشانه از سلامت یا عدم سلامت پیستون موتور آشنا خواهد کرد. " نوک حمله انتقال قدرت" هم به عیب یابی مسکلات رایج پلوس می پردازد.
    علاقمندان به ماکت هم می توانند این هفته با مطالعه ضمیمه خودرو امروز پلاس از آخرین اخبار و گزارش ها در خصوص این موضوع مطلع شوند. در این شماره از ماکت بازی در کنار بررسی "جدیدترین قیمت ها در بازار ماکت خودرو"، با سنگین های مینیاتوری آشنا می شویم و چگونگی دریفت با خودروهای رادیوکنترلی را می آموزیم. " 4 ماکت ازرنده بازار ایران" و کوچولوهای خاطره انگیز" در کنار ده ها مطالب خواندنی دیگر در انتظار مخاطبان هفته نامه خودرو امروز خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط