فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد

ورود ۵۰۰ اتوبوس تک کابین و ۴۴ اتوبوس برقی به ناوگان

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵۰۰ اتوبوس تک کابین و ۴۴ اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد.

ورود ۵۰۰ اتوبوس تک کابین و ۴۴ اتوبوس برقی به ناوگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 58 دستگاه واگن مترو و ورود اولین سری اتوبوس‌های جدید تک کابین و آئین راه اندازی سیستم نوین اتوبوس‌های برقی با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان یک راه حل کارآمد برای ارتقای سطح زندگی مردم تهران در دستور کار قرار دارد، گفت: کلانشهر تهران نیازمند حمل و نقل پاک، ارزان،‌ سریع و ... است تا مردم دغدغه جابجایی نداشته باشند.

    وی با بیان اینکه توجه به حمل و نقل انسان محور و عدالت و کرامت انسانی همواره به عنوان یکی از اهداف مدیران بوده است، گفت: توسعه پایدار در حوزه حمل و نقل عمومی به عنوان هدف و چشم انداز همواره مطرح بوده و توسعه حمل و نقل پاک نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران الگوی جدید خصوصی سازی را با پرداخت دستمزد بر اساس میزان پایش و خرید خدمت اجرایی کرده است، گفت: البته پیش‌نیاز خصوصی سازی اجرای کامل هوشمندسازی اتوبوس‌هاست تا با استفاده از ابزارهای دقیق الکترونیکی بتوانیم نظارت بیشتری داشته باشیم.

    سنندجی با بیان اینکه 500 اتوبوس تک کابین توسط بخش خصوصی وارد چرخه حمل و نقل می‌شود، گفت: 50 اتوبوس در حال حاضر وارد شده و 450 اتوبوس نیز به زودی توسط بخش خصوصی وارد ناوگان می‌شود و به دلیل توجه جدی به بحث کاهش آلودگی هوا امروز شاهد ورود 44 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان هستیم.

    وی با بیان اینکه 3500 اتوبوس بالای هشت سال در ناوگان اتوبوسرانی تهران موجود است، گفت: شهرداری بار تامین اتوبوس را به تنهایی به دوش می‌کشد چرا که از سال 89 به بعد دولت حتی یک دستگاه اتوبوس نیز به شهرداری نداده است.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به نوسازی مینی‌بوس‌ها گفت: از هفته گذشته نوسازی مینی‌بوس‌ها آغاز شده و تا پایان سال امیدواریم پرونده نوسازی مینی بوس‌های فرسوده نیز بسته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو