فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

کوسه میلیاردی

عصر خودرو- شنبه ششم شهریور ماه، سیصد و هشتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه اولین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس با موضوع طراحی خودرو به روی دکه خواهد رفت.

کوسه میلیاردی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "خودروسازان برای تولید هر خودرو 5 میلیون تومان سود تسهیلات بانکی می دهند"، این گفته سعید مدنی، مدیرعامل سابق سایپاست که متن کامل مصاحبه با ایشان را در صفحه پرونده این هفته هفته‌نامه خودروامروز می خوانید. خبر بازگشت نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال، گفتاری برای صنعت موتورسیکلت، مظلوم ترین صنعت ایران، پوشش معرفی نسل جدید کشنده های اسکانیا و خبر ورود بنتلی کانتیننتال و نیسان آلتیمای فیس‌لیفت به منطقه آزاد اروند نیز دیگر مطالب خواندنی رویدادهفته این هفته هستند.

    در صفحه بازار، نگاهی داریم به بازار لوازم رفاهی مسافرتی خودرو های سواری به اضافه لیست قیمت، مطالعه بازار نیز به گزارش واردات 4 ماهه نخست سال از سوی بخش مطالعات بازار خودروامروز اختصاص یافته است. بعد از آن نیز نیم نگاهی داشته ایم به میتسوبیشی لنسرهای جدید آرین‌موتور، با داستر پرفروش ترین کراس‌اوور اقتصادی اروپا بیشتر آشنا می شویم و نگاهی به H30 کراس جدید ایرانخودرو داریم. در ماکت بازی این هفته هم ست سوپر اسپرت های 1:43 بازار ایران را به علاقمندان دنیای شیرین ماکتبازی معرفی می کنیم.

    بررسی کامل تویوتا یاریس سدان و نگاهی به سایر گزینه های موجود با توجه به حدود قیمت 110 میلیون تومان آن، بهترین انتخاب برای خرید سیستم صوتی با بودجه یک میلیون تومانی، بررسی مشخصات و ویژگی های ب‌ام و‌سری 6 گرن کوپه در بازار خودروهای لوکس دست‌دوم کشور، نگاهی به تاریخچه اسکانیا از پیدایش تا معرفی نسل ششم کامیون هایش، معرفی خودروهایی از بازار ایران که براساس پلتفرم خودرویی مشهور برای بازاری خاص طراحی شده اند، سفربه زمانی که با کمتر از 9 میلیون تومان صاحب یک ب‌ام‌و سری 5 صفر می شدیم و عیب یابی سیستم فن رادیاتور به زبان ساده نیز دیگر مطالب خواندنی تازه ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز هستند.

    این هفته ضمیمه همراه خودروامروزپلاس هفته‌نامه خودروامروز به اولین شماره از ضمیمه طراحی خودرو هفته‌نامه خودرو اخصاص یافته که در آن، در کنار بررسی روند طراحی تازه ترین خودرو ها و موتورسیکلت های روز دنیا همچون آلفارومئو جولیا، فراری GTC4Lusso، اُپِل کورسا، کیا اسپورتیج 2016، مرسدس GLE کلاس کوپه و کاواساکی Ninja H2R، صفر تا صد طراحی یک خودرو را بررسی کرده ایم، برترین مراکز آموزش طراحی خودرو در دنیا را معرفی کرده ایم، در 12 مرحله به آموزش قدم به قدم طراحی خودرو با دست آزاد پرداخته ایم و در مطالبی جامع، به آموزش مرحله به مرحله رندرینگ ساده خودرو با فوتوشاپ و رندرینگ دستی با گچ پاستل و مارکر بر روی مقوای فابریانو پرداخته ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط