فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

اولین ملاقات با رنو تلیسمان در آستانه عرضه در ایران

عصر خودرو- سیصد و ششمین شماره هفته‌نامه خودروامروز، این هفته با دومین شماره ضمیمه لوکس خودروامروز در قالب ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودروامروز+ منتشر شد.

اولین ملاقات با رنو تلیسمان در آستانه عرضه در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پاگاه خبری«عصرخودرو» ، این هفته با تیتر یک جلد تازه‌ترین شماره هفته‌نامه خودروامروز، به صفحه "فرش قرمز" می رویم تا با ملاقاتی داشته باشیم با رنو تلیسمان در پاریس، در آستانه عرضه آن در کشور. در این شماره همچنین به آزمایش و بررسی فنی MVM 550 اتوماتیک پرداخته ایم و در صفحه "ماسل‌کار"، پرونده ای تشکیل داده ایم برای پونتیاک فایربرد، یکی از محبوب ترین ماسل‌کار های تاریخ. در صفحه گزارش، با تیتر "غوغای فرانسوی ها در مشهد"، گزارشی اختصاصی می خوانید از شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد. بررسی بازار این هفته نیز به معرفی برترین اسپیکر های 10 و 13 سانتیمتری بازار داخلی و نگاهی به بازار اگزوز انواع خودرو، به همراه لیست قیمت آنها اختصاص یافته است.
    "خبرهای داغ در تابستان گرم اروند" به آشنایی با آخرین قوانین و مقررات خودرو های اروندی پرداخته و در صفحه ماشین سنگین، با کمپانی تاترای چک و تاریخچه آن آشنا می شوید. بررسی کم و کیف آخرین قراردادهای خودروسازان ایرانی با شرکای فرانسوی و عرضه سهام گروه بهمن به بخش خصوصی در مصاحبه با رئیس شورای رقابت، آشنایی با چهار نوع شاسی مستقل رایج در انواع خودرو های قدیمی، معرفی خودرو های محبوب سارقان و مجرمان فراری، آشنایی با یک خودرو لوکس آمریکایی که در ایران، فقط 300 هزار تومان قیمت داشت و عیب‌یابی سنسور فاصله سنج خودرو به زبان ساده نیز از دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 306 هستند.
    این هفته ضمیمه همراه "خودروامروز پلاس" هفته‌نامه خودروامروز به دومین شماره ضمیمه لوکس خودروامروز اختصاص یافته است که بررسی امکان عرضه نسل جدید ماکسیما، کادنزا و آزرا در کشور به همراه بررسی آخرین تغییرات آنها؛ جدیدترین لیست قیمت انواع خودرو بالای 250 میلیون تومان کشور؛ بررسی و مقایسه هیوندای آزرا و کیا کادنزا در بازار خودرو های دست‌دوم کشور؛ مقایسه هاچبک های پریمیوم بازار به بهانه عرضه DS5 در کشور؛ معرفی برخی از خاص‌ترین ساعت های خودرویی لوکس دنیا و آشنایی با برخی محصولات دنیای مُد پورشه‌دیزاین؛ مروری بر تاریخچه کمپانی رولزرویس؛ آشنایی با پدیده موتورهوم های لوکس؛ معرفی لوکس‌ترین خودرو های تاریخ ایران از دهه 40 شمسی تا کنون؛ پیشنهاد 20 ماکت خودرو لوکس و سوپرلوکس 1:18 قابل خریداری در ایران؛ 10 دلیل برای انتخاب خاص ترین برند فرانسوی بازار ایران؛ بررسی پدیده پیکاپ های لوکس؛ و پرونده ای برای یکصدسالگی ب‌ام‌و از جمله مطالب خواندنی آن هستند.
    شماره 306 هفته‌نامه خودروامروز را همراه با دومین ضمیمه لوکس خودروامروز، از روز شنبه 23 مرداد ماه در روزنامه‌‎فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو