فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

از پژو ۲۰۶ تا پژو ۲۰۷i جدید

عصر خودرو- شنبه ۲۶ فروردین ماه شاهد باز شدن جدیدترین پرونده خودرو امروز و خودرو امروز پلاس خواهیم بود.

از پژو ۲۰۶ تا پژو ۲۰۷i جدید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سیصد و دومین شماره از هفته نامه خودرو امروز و جدیدترین خودرو امروز پلاس با موضوع ماکت و خودروهای رادیو کنترلی از شنبه آینده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
    در این شماره از هفته نامه با "زلزله بهاری" آمار واردات خودرو در بهار 95 و کاهش سهم خودروسازان کره ای با قدرت گیری رنو و تویوتا را بررسی می کنیم. در این تحلیل آماری که خودرو امروزی ها ترتیب دادند ، وضعیت بازار ایران را در دو ماهه اول سال جاری مطالعه می کنیم و در ادامه در پرونده ای ویژه به مسیر ایرانی شدن محصول معروف پژو در ایران می پردازیم. در این مطلب 15 سال حضور پژو 206 و حرکت آن تا تولید 207i را مرور می کنیم.
    "با میتسوبیشی سفر به سنگاپور را تجربه کنید"؛ "بنز در ایران سواری می سازد"؛ "خودرو آمریکایی وارد منطقه آزاد نشده است"؛ "بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های ایرانی شرط گذاشت" و "تندر، مزدا 3 و هایما S7 در صدر جدول کیفیت" از کوتاه های خواندنی هفته پیش بودند که در رویداد این هفته ورق می خورند.
    با "بازاری گران از جنس فولاد" نگاهی به بازار لوازم پیشرانه انواع خودروها و وضعیت قیمت آن ها در بازار خواهیم داشت.
    در صفحات بعدی نیم نگاهی به موانع و مشکلات در روند تولید و استفاده عمومی از خودروهای پرنده خواهیم داشت و در گام بعدی پای صحبت های هنریک هنریکسون، مدیرعامل اسکانیا، می نشینیم و از نظر او در خصوص اهمیت بازار ایران برای اسکانیا مطلع می شویم.
    علاقمندان به هیجان این بار با لوئیس همیلتون پیروز رقابت بریتانیا خواهند شد و بدرود افعی به مناسبت پایان تولید ابرخودرو آمریکایی ما را به دیدار با آخرین سری از وایپرهای تولید محدود می برد.
    در ادامه با "چهره های مختلف از یک کامیون از نگاهی دیگر" تعریفی از مهمترین کاربردهای خودروهای سنگین و تجاری خواهیم داشت و با "انجمن مشکل سازان" و بررسی دشواری تعمیرات و نگهداری خودروهای کلاسیک، نگاهی در آینه بغل می اندازیم.
    و طبق روال هر هفته آچار به دست می گیریم و در صفحات پایانی شماره جدید هفته نامه با کارکرد نیروی هیدرولیک در عملکرد سوپاپ بیشتر آشنا شده و سری هم به شریان های جوشان خودرو می زنیم.
    در کنار شماره جدید خودرو امروز، ضمیمه خودرو امروز پلاس هم با ماکت بازان همراه خواهد بود.
    ویژه نامه ماکت بازی را با گشت و گذاری در بازار ماکت کشورمان شروع می کنیم و سری به کلکسیونرهای ایرانی می زنیم و 4 ماکت خارق العاده موجود در کشورمان را خواهیم شناخت.
    در ادامه این ضمیمه نیز با مطالبی نظیر "بررسی تنوع برندها و مدل های تولید شده از مرسدس بنز در مقیاس 1:43"؛ "10 ماکت با کیفیت آماتوری که در بازار ایران حضور گسترده ندارند"؛ "جدیدترین قیمت انواع ماکت خودرو در بازار"؛ "تجربه ماکت سازی با کیت های آماده"؛ "بررسی مزایا و معایب ماکت های رزین در مقایسه با ماکت های فلزی"؛ "آشنایی با شرکت تامیا، فعالیت ها و محصولات آن"؛ "جزئیات یک پروژه آنرود پرسرعت" و ده ها مطلب خواندنی دیگر در کنار همراهان همیشگی خودرو امروز خواهیم بود.
    شنبه 26 تیر ماه، شماره 302 هفته نامه خودرو امروز و ضمیمه ماکت بازی را از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط