فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد

حمله کوئید به بازار زیر ۳۰ میلیون

عصر خودرو: شنبه ۲۲ خرداد ماه دویست و نود و هفتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با خودرو امروز پلاس با موضوع شاسی بلند به روی دکه روزنامه فروشی ها خواهد رفت.

حمله کوئید به بازار زیر ۳۰ میلیون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روایت این هفته را با بررسی تداوم رکود در بازار خودرو به رغم ثبات قیمت ها می پردازد. در قدم بعدی گشتی در بازار لنت ایران می زنیم و جدیدترین قیمت این محصولات را بررسی می کنیم.
    جنتلمن کوچک مشخصات و ویژگی های مرسدس بنز C – Class در بازار دست دوم را تشریح می کند و در گام بعدی در جهان خودرو سری به ب ام و سری 3 ؛ نسل ششم E کلاس های استیشن؛ ژنرال های سخت جان مرسدس بنز و آئودی های مدل 2017 می زنیم.
    در صفحات بعدی با سوبارو 600 اسب بخاری به آزمایش رانندگی می پردازیم و با میانسالان کت و شلوارپوش به ده 90 بازگشتی خواهیم داشت. در سیستم صوتی این هفته هم با 3 محصول اقتصادی مارشال در بازار ایران اقتصادی می شنویم.
    پرونده ویژه این هفته را هم با مرور نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه تورق می کنیم و گفت و گویی هم با پیمان کارگر، مدیرعامل رنو پارس، خواهیم داشت.
    در ماسل کار هم با خاص از تبار نخبگان به ملاقات با 6 ابرماسل کلاسیک جهان می رویم و بالانشینی به قیمت کمتر هم زیر و بم واردات کامیون های دست دوم و نکات مثبت و منفی آن را بررسی خواهد کرد.
    آینه بغل این هفته هم با موضوعاتی نظیر بشقاب پرنده آلفارومئو؛ معرفی خودروهایی که با الهام از گذشته طراحی شدند ولی به موفقیتی نرسیدند و سدان لوکس 46 هزار تومنی اپل می گذرانیم.
    محاسن و معایب خودروهای دو دیفرانسیل چیست و مشکلات رایج فنرهای لول دیگر مطالب منتشر شده در دویست و نود و هفتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز هستند که از روز شنبه در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
    در خودرو امروز پلاس این هفته نیز که به موضوع خودروهای شاسی بلند می پردازد با شیک پوش فرانسوی به ملاقات با کراس اوور جدید DS در بازار ایران آشنا می شویم و از جدیدترین شرایط فروش انواع خودروهای شاسی بلند وارداتی مطلع خواهیم شد.
    در مینی کراس با می خواهم شاسی بلند باشم نگاهی ویژه به دانگ فنگ H30Cross خواهیم داشت. در صفحه کامپکت هم نگاهی به هایما S7 می اندازیم و به مقایسه و بررسی جک S5 اتوماتیک و چری تیگو 5 می پردازیم.
    در صفحه دست دو مطالب مالکان میتسوبیشی پاجرو به گوش، فوتبالیست آلمانی یا کوهنورد ژاپنی ، سوار بر امواج شایعه ، ب ام و X4  بخریم یا X3 را می خوانیم. در آفرود ایران هم به بررسی اساسی ترین مشکلات هرور از زبان مالکان می پردازیم.
    در ادامه ژاپنی با شناسنامه ایرانی به تست فنی و بررسی توانایی های خارج جاده ای لندکروز دوکابین الوند می پردازیم و رزم حکمرانان هم به رقابت جیپ رنگلر، مرسدس بنز G کلاس و تویوتا لندکروز می پردازد.
    از دیگر مطالب خواندنی این شماره از خودرو امروز پلاس می توان به "کراس اوور چیست و چه ویژگی هایی دارد؟"؛ "27 حقیقت خواندنی در مورد برترین برند شاسی بلند جهان"؛ "برگ برنده لکسس در بازار داخلی" و "جدیدترین قیمت انواع خودروهای شاسی بلند دربازار" اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو