فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

شرکت اتوبوسرانی تهران عضو هیات مدیره مجمع جهانی حمل و نقل شد

درخواست برای برگزاری نمایشگاه در تهران

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره مجمع جهانی حمل و نقل در حوزه منا معرفی شد.

شرکت اتوبوسرانی تهران عضو هیات مدیره مجمع جهانی حمل و نقل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، پیمان سنندجی درباره حضور خود در  نشست UITP در دبی گفت: UITP مجمع جهانی حمل و نقل است که هر دو سال یکبار نمایشگاهی را برگزار یا ارزیابی‌ای را از سیستم‌های حمل و نقلی انجام می‌دهد که نمایشگاه برگزار شده در دبی مربوط به حمل و نقل در کشورهای حوزه منا همچون ایران و دبی بود.

    وی با بیان اینکه در همین راستا اتوبوسرانی تهران غرفه‌ای را با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک در نمایشگاه مذکور در اختیار گرفت، ادامه داد: در این غرفه اقداماتی که طی سال‌های اخیر در حوزه اتوبوسرانی در شهر تهران انجام شده است؛ در معرض نمایش گذاشتیم که موضوعاتی همچون خطوط اتوبوس، کارت بلیط و برنامه زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها و... از آن جمله بود.

    سنندجی با اشاره به ارائه تجربیات سایر کشورها در حوزه حمل و نقل در اجلاس UITP، اظهار کرد: موضوعات مربوط به تکنولوژی اتوبوس‌های جدید، ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان و در کل موضوعات مربوط به حوزه اتوبوس و مترو در این نمایشگاه ارائه شده و ما هم با تبادل نظر و بازدیدهایی که از نمایشگاه و غرفه‌ها داشتیم توانستیم روابط بهتری را با سایر کشورها در این حوزه داشته و دعوت‌هایی نیز به عمل آوریم تا از تجربیات خودروسازان و تکنولوژی‌های موجود در این حوزه بتوانیم در تهران و کشور استفاده کنیم.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در این دوره  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره مجمع جهانی حمل و نقل در حوزه  منا معرفی شد،‌ افزود:  هیات مدیره مجمع سالانه دو یا سه جلسه برگزار می‌کند که طی آن تصمیماتی را در حوزه حمل و نقل در منطقه می‌گیرد. شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با حضور در این جلسات به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره می‌تواند؛ در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشد.

    وی با بیان اینکه در مجموع نمایشگاه بسیار خوبی بود و حوزه اتوبوسرانی تهران هم 3 روز کاری بسیار شلوغ را گذراند، خاطرنشان کرد: نمایندگان سایر کشورها برای آشنایی با اقدامات بسیار خوب صورت گرفته توسط شرکت واحد اتوبوسرانی در شهر تهران رغبت زیادی داشتند، لذا بازدید کننده بسیار داشتیم.

    سنندجی با تاکید براینکه تمامی کشورها در حوزه ‌IT  و هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل پیشرفت خوبی کرده‌اند، عنوان کرد: برای اکثر کشورهایی که در حوزه اتوبوسرانی مشکلاتی شبیه ما داشتند، از جمله ترکیه، آنچه بسیار جالب بود، مربوط به را‌ه‌اندازی خطوط بی‌آرتی در شهر تهران بود. به عبارت دیگر اختصاص لاینی به خطوط اتوبوسی با توجه به شلوغی و ترافیک شهرتهران نشانه احترام به شهروندانی است که از اتوبوس‌ها استفاده می ‌کنند و نیز نشانه احترام به سرویس حمل و نقل عمومی است.

    وی افزود: موضوع جالب توجه دیگر برای کشورها وجود برنامه زمان‌بندی حرکت اتوبوس برای شهری با حجم ترافیکی تهران است  که این موضوع به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت واحد با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه می‌تواند؛ موجب انتقال تجربیات دیگر کشورها و کارشناسان حوزه شده و با بومی‌سازی اطلاعات دریافتی می‌توان سطح کیفیت بهره‌وری و خدمات را در کشور افزایش داد، گفت: نشست UITP درتمام کشورها برگزار می‌شود و ما هم درخواستی دادیم؛ مبنی بر برگزاری نمایشگاه در تهران و امیدواریم با انجام اقدامات لازم و ارائه درخواست موفق به برگزاری نمایشگاه در شهر تهران شویم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو