فونیکسریمکسبهتام

عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه بهسازی معابر شهر اردبیل آغاز شد

عصر خودرو- شهردار اردبیل گفت: از آغاز فصل کاری جدید عملیاتی اجرایی بیش از ۱۰۰ پروژه بهسازی معابر شهر اردبیل آغاز شد.

عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه بهسازی معابر شهر اردبیل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های بهسازی معابر در سطح شهر اردبیل اظهار داشت: از آغاز فصل کاری جدید عملیاتی اجرایی بیش از 100 پروژه بهسازی معابر شهر اردبیل آغاز شد.

    وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی جزو اولویت‌های کاری شهرداری است، گفت: شهرداری در کنار مسائل مربوط به توسعه فرهنگی به بهسازی و لکه‌گیری معابر توجه ویژه دارد و با شروع فصل کاری بهسازی و لکه گیری معابر نیز که جزو وظایف کاری شهرداری بوده، آغاز شده است.

    وی از زیرسازی و لکه‌گیری معابر شهرک رسالت که جزو مطالبات ساکنان این منطقه بود خبر داد و افزود: یک مورد لکه گیری به مساحت 500 متر در شهرک رسالت در حوالی مسجد الزهرا(س) و یک مورد عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی به مساحت 350 متر در ورودی جدید شهرک رسالت نرسیده به کلانتری 13 در حال اجرا است.

    شهردار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر پروژه زیرسازی شهرک رسالت پروژه‌های بهسازی محله قاسمیه، شهرک رجایی و محله جوادیه، جدول گذاری شهرک سینا،  3 مورد پازل چینی در میدان وحدت و حد فاصل میدان فاطمیون و میدان جهاد و 2 مورد احداث سرویس بهداشتی از دیگر برنامه‌های در حال اجرای شهرداری در منطقه چهار اردبیل است.

    وی بیان کرد: در سایر مناطق شهرداری اردبیل نیز عملیات عمرانی در حوزه زیرسازی و بهسازی معابر در حال اجرا بوده تا بتوانیم در فصل کاری جدید این معابر را برای عبور و مرور راحت شهروندان آماده‌سازی کنیم و از مشکلات در این حوزه کاهش دهیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو