فونیکسریمکسبهتام

فرماندار ویژه شهرستان میناب خبرداد؛

تکمیل بزرگراه میناب به بندرعباس در دهه فجر

عصر خودرو- فرماندار ویژه میناب از افتتاح بیش از ۴۵ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با حضور مسئولان کشوری و استانی در دهه فجر در میناب خبرداد و گفت: برای اجرای طرح‌های یادشده، اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

تکمیل بزرگراه میناب به بندرعباس در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علیرضا پاکدامن امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر، تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را وظیفه‌ای همگانی خواند و اظهارداشت: باید در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب محمدی و همچنین تحکیم پایه‌های نظام اسلامی تلاش کرد.

    وی در ادامه با تاکید بر اهمیت امید‌افزایی، همدلی و همزبانی و مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر، توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکردی مردمی و انقلابی را امری ضروری خواند..

    فرماندار ویژه میناب، از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مختلفی همزمان با دهه مبارک فجر بصورت مردمی در این شهرستان خبرداد.

    پاکدامن در ادامه، نواخته شدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس، رژه موتوری و حضور در گلزار شهدا را از برنامه هایی برشمرد که همزمان با 12 بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در میناب برگزار می‌شود.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح بیش از 45 پروژه عمرانی و خدماتی و تولیدی با حضور مسئولان کشوری و استانی در دهه فجر در میناب خبرداد و گفت: برای اجرای طرح‌های یادشده، اعتباری بالغ بر500 میلیارد ریال هزینه شده است.

    وی، پروژه‌های تکمیل بزرگراه میناب به بندرعباس، پارک بانوان، کتابخانه عمومی، مرکز بهداشتی و درمانی، سالن ورزشی، مدرسه، خانه بهداشت، مرغداری، خط تولید پودر کیک و سایر پروژه‌های تولیدی و کشاورزی را از اهم این طرح‌هایی برشمرد که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

    فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن ازدواج 300 زوج جوان، برگزاری جشن‌های انقلاب در تمامی روستاها و شهرهای شهرستان، برگزاری جشن و همایش دانشجویی ، گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع، آذین بندی و زیبا سازی معابر و برگزاری شورای اداری در مراکز بخش‌ها را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر در شهرستان میناب عنوان‌کرد.

    پاکدامن در پایان، ارائه خدمات بهداشتی رایگان برای شهروندان، ارائه خدمات دامپزشکی رایگان برای کشاورزان و دامداران و تحویل 6 دستگاه تراکتور با آورده مالی کمتر از دو نیم میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو