فونیکسریمکسبهتام

۶۹۹ پروژه حمل و نقل در هفته دولت به بهره برداری می رسد

عصر خودرو- بیش از ۶۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان و ۶۲ میلیون یورو در بخش حمل و نقل و راه سازی، همزمان با هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می رسد.

۶۹۹ پروژه حمل و نقل در هفته دولت به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در هفته دولت 78 پروژه راه سازی به طول 467 کیلومتر با اعتبار بیش ازپنج هزار و 640 میلیارد ریال توسط ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها افتتاح می شود.
    احداث بزرگراه و باند دوم 32 پروژه به طول 291 کیلومتر با اعتباری معادل سه هزار و 936 میلیارد ریال و احداث و بهسازی راه اصلی 25 پروژه به طول 176 کیلومتر با اعتباری بیش از هزار و 324 میلیارد ریال بخشی از این پروژه ها است.
    رفع نقاط پرحادثه در 13 پروژه با بیش از 203 میلیارد ریال و احداث تقاطع غیرهمسطح (8 پروژه) با 177 میلیارد ریال بخشی دیگر از پروژه های حمل و نقل است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.
    همچنین با اعتباری بیش از هزار و 93 میلیارد ریال سه بیمارستان با 400 تخت و 17 پروژه هواشناسی در 6 استان در هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می رسد.
    همزمان با هفته دولت، سه پروژه بیمارستانی با اعتباری بالغ بر هزار و سه میلیارد ریال و با 400 تخت، توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی افتتاح می شود.
    این سه پروژه بیمارستانی در شهرهای خوی با 217 تخت خواب، پارس آباد با 148 تخت و باشت با 35 تخت به مناسبت هفته دولت در سال 97 به بهره برداری می رسد.
    در هفته دولت سال جاری، 17 پروژه در زمینه ایستگاه و سامانه‌های هواشناسی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در 6 استان کشور توسط سازمان هواشناسی کشور افتتاح خواهد شد.
    پایش برخط پارامترهای هواشناسی، ثبت و ارسال داده های هواشناسی به صورت خودکار، راه اندازی ایستگاه باران سنج، سیستم های پیش بینی امور کشاورزی و دامی، توسعه سامانه های نوین سنجش از دور و هواشناسی در بحران بخشی از این 17 پروژه هواشناسی در 6 استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو