فونیکسریمکسبهتام

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث باند جدید محور ماهشهر ـ هندیجان

عصر خودرو- مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر با اشاره به احداث باند جدید محور ماهشهر – هندیجان گفت: پروژه احداث باند جدید محور ماهشهر – هندیجان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث باند جدید محور ماهشهر ـ هندیجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، رحیم عتیقی اظهار کرد: طول این پروژه در محدوده شهرستان ماهشهر 28 کیلومتر است که تاکنون 10 کیلومتر از آن بازگشایی شده و عملیات زیرسازی 18 کیلومتر دیگر نیز در حال انجام است.

    وی افزود: قرارداد اجرای این پروژه در بهمن‌ماه سال گذشته منعقد شد و امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل زمستان امسال به بهره‌برداری برسد.

    عتیقی تصریح کرد: همچنین پروژه لکه‌گیری و روکشی آسفالت باند جدید محور ماهشهر – امیدیه به طول 24 کیلومتر از دیگر پروژه‌های در حال اجرا است که تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    وی عنوان کرد: این محور به دلیل نواقصی در طول مسیر مانند ناهمواری‌های نامناسب و نشست‌هایی که داشته مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفته است؛ اعتبار این پروژه 11 میلیارد تومان است که از محل منابع شرکت نفت تأمین می‌شود.

    عتیقی با اشاره به این دو پروژه مهم اظهار کرد: با پایان عملیات ساخت این پروژه‌ها، شاهد کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش کیفیت راه‌ها در این شهرستان خواهیم بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط