فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استانداری قزوین:

ساخت جاده قزوین، الموت به تنکابن تسریع می شود

عصر خودرو- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تزریق اعتبار برای فاز اول و تشکیل تیم کارشناسی برای کنترل و رفع موانع ساخت پروژه مسیر قزوین به الموت و تنکابن و قزوین به کلاچای شتاب می گیرد.

ساخت جاده قزوین، الموت به تنکابن تسریع می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، جلسه بررسی مشکلات و موانع ساخت جاده قزوین به الموت و تنکابن و قزوین به رحیم آباد به کلاچای ظهر سه شنبه در دفتر معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

    منوچهر حبیبی در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت دو پروژه مهم جاده قزوین به الموت و تنکابن و نیز قزوین به کلاچای و اشتراک کار با استانهای گیلان و مازندران در صورت همراهی استانهای همجوار می توانیم سرعت اجرا را افزایش دهیم.

    وی افزود: در پروژه قزوین به الموت و تنکابن مشکل خاصی نداریم و بزودی با ارائه پیوست زیست محیطی که در تهران تایید خواهد شد می توان سرعت کار را بالا برد و در حال حاضر این طرح پیشرفت فیزیکی خوبی دارد که امیدواریم با تزریق اعتبار لازم شرایط بهتری برای آن فراهم شود.

    حبیبی تصریح کرد: در مسیر قزوین به کلاچای متاسفانه همراهی استان گیلان مطلوب نیست و باید در استان خودمان ساماندهی امور را انجام دهیم تا کارها متوقف نشود.

    معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: با تعیین یک تیم متمرکز باید مراحل پیشرفت کار بدقت رصد شود و هرجا مانع و مشکلی ایجاد شد به استانداری منعکس شود تا بتوانیم با حل موضوع از کند شدن روند پروژه جلوگیری کنیم.

    وی اظهارداشت: 23 کیلومتر از مسیر بامشخصات راه روستایی است که باید عملیات خاکی، اصلاح قوس و شیب ها با امکانات اداره راه و شهرسازی انجام شود و با تجهیز کارگاه در مکان اجرا شرایط بهتری برای کارفراهم شود.

    حبیبی گفت: پیمانکار پروژه جاده قزوین به الموت و تنکابن با جدیت پای کار است و تا سقف 20 میلیارد تومان اعلام آمادگی کرده که با تزریق اعتبار تا شش میلیارد تومان امیدواریم فعالیتها شتاب گیرد.

    وی اضافه کرد: مسیر قزوین به کلاچای به مسافت 140 کیلومتر است که 26 کیلومتر در فاز اول با قرارگاه خاتم الانبیا باید دراولویت باشد و ما نیز در استان تلاش می کنیم مشکلات را حل کنیم تا مانعی برای ادامه پروژه نباشد.

    در این جلسه پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری، قزوینیان معاون راه و شهرسازی استان و رحمتی بخشدار الموت غربی نیز حضور داشتند و هر یک توضیحاتی در خصوص پروژه ها ارائه کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو