فونیکسریمکسبهتام

قیمت عوارضی آزادراه غدیر ۲۵ هزار تومان برای سواری‌ها تعیین شد

عصر خودرو- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه غدیر روز ۱۳ رجب امسال افتتاح می شود، گفت: نرخ عوارضی آزادراه غدیر برای سواری‌ها ۲۵ هزار تومان تعیین شد.

قیمت عوارضی آزادراه غدیر ۲۵ هزار تومان برای سواری‌ها تعیین شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، صبح امروز وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، رئیس پلیس راهور ناجا و استانداران استان‌های البرز، قزوین و مرکزی از آزادراه تکمیل شده کنارگذر آزادراه جنوبی تهران بازدید کردند.

    در حاشیه این مراسم وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران درباره پروژه آزادراه غدیر اظهار داشت: آزادراه غدیر از پروژه‌های پر افتخار کشور است که با سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، توسط شرکت‌های داخلی و با تجربه ساخته شده است.

    وی ادامه داد: طول این مسیر آزادراهی 158 کیلومتر از آبیک قزوین تا گرمسار است.

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این آزادراه موجب کاهش یک و نیم ساعتی مسیر می‌شود، کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج-قزوین را از دیگر مزایای تکمیل این آزادراه عنوان کرد و گفت: اتصال به 5 آزادراه دیگر یکی از ویژگی‌های آزادراه غدیر است.

    اسلامی افزود: این مسیر آزادراهی بخشی از کریدور ترانزیتی شرق و غرب است و از ایده تا طراحی و ساخت و بهره‌برداری همه در این دولت انجام شد.

    وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: کاهش مصرف سوخت، کاهش تولید آلاینده‌های زیست‌محیطی، کاهش ترافیک عبوری و افزایش ایمنی از مزایای اجرای این پروژه است.

    وی بیان کرد: این پروژه رکورد پیشرفت سالانه پروژه های عمرانی و زیرساختی را زد، پیش از این بالاترین رکورد در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی 9 درصد در سال بود اما امروز و در این پروژه به رقم پیشرفت 20 درصدی رسیدیم.

    وی گفت: مراسم افتتاح این پروژه روز 13 رجب مقارن با میلاد امیرالمومنین است.

    وی درباره قیمت عوارضی آزاد راه غدیر به خبرنگار فارس گفت: قیمت عوارضی برای خودروهای سواری 25 هزار تومان و برای تریلی 80 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو