فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۵۴۷»

امروز هم هوا آلوده است

عصر خودرو- مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی جو آرام و پایدار برای اکثر نقاط کشور همراه با افزایش دما را پیش‌بینی کرد.

امروز هم هوا آلوده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز و فردا، جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی است.

    وی اظهار کرد: طی امروز باد نسبتا شدید جنوبی و افزایش نسبی دما بر روی استان‌های اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش برف و باران پیش‌بینی می شود که همزمان به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی در سطح زمین، وزش باد شمالی و کاهش دما در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد ودریای خزر از بعدازظهر فردا تا ظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.

    وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان تهران امروز،صاف تا کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی وفردا، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، بتدریج افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

    فردا؛برف و باران در 12 استان

    همچنین احمدی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشوراز فردا، در استانهای آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل،زنجان،کردستان و قزوین و به تدریج استانهای گیلان ،مازندران و گلستان شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

    احمدی اضافه کرد: فردا احتمال بارش در ارتفاعات استانهای البرز،تهران و سمنان نیز وجود دارد.

    وی گفت: این سامانه بارشی در روز چهارشنبه به مناطق شمال شرقی شامل استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی می‌رسد. پیش بینی می شود در روز های پایانی هفته بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشورشاهد بارش باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو