فونیکسریمکسبهتام

برگزاری اولین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای کشور در سمنان

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از برگزاری اولین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای برای نخستین بار در کشور خبر داد.

برگزاری اولین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای کشور در سمنان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، داود فهندژ سعدی  منطقه سمنان، اظهار کرد: نخستین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای در بستر آمایش سرزمین 30 دی‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: انجمن آمایش سرزمین ایران، انجمن طرفداران ایمنی راه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان را در برگزاری اولین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای یاری می‌کنند.

    وی ادامه داد: استانداری، نیروی انتظامی، اداره کل راه و ترابری استان، هلال احمر،شهرداری سمنان، شورای شهر،دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مسکن و شهرسازی،بسیج مهندسین و... نیز در برپایی این سمپوزیوم ملی مشارکت دارند.

    فهندژ سعدی،از ارسال نزدیک به 80 مقاله به دبیرخانه این سمپوزیوم ملی خبر داد و تصریح کرد: آثاری از اندیشمندان برجسته حوزه ترافیک ،حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها به دبیرخانه این سمپوزیوم ملی ارسال شده و همین رویکرد کاملا تخصصی باعث شده که این سمپوزیوم ملی فراتر از یک همایش و ارایه مقاله باشد.

    وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص میهمانان شاخص این به دبیرخانه این سمپوزیوم ملی،اظهار کرد: اساتید برجسته‌ای از دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور در این به دبیرخانه این سمپوزیوم ملی حضور دارند.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه اصحاب تخصص و تجربه در سه پنل به اولین سمپوزیوم ملی ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای ارسال مقاله داشته‌اند، گفت: مقالارت ارسالی عمدتا پیرامون راه‌های ایمن، وسائل نقلیه غیرایمن و کاربران(رانندگان)و سیستم‌های آموزشی است.

    دبیر این سمپوزیوم ملی با بیان اینکه این سمپوزیوم ملی برای نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود،یادآور شد: این سمپوزیوم ملی در محورهای راه‌های ایمن(راه‌های کویری)، وسائل نقلیه ایمن، کاربران ایمن، تدوین و اعمال قوانین ترافیکی، ایمنی راه در بستر آمایش سرزمین و سیستم‌های هوشمند حمل و نقل برگزار خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو