فونیکسریمکسبهتام

جابه‌جایی ۱۰۰ میلیون تن کالا در هاله‌ای از ابهام

مشکلات رانندگان را دریابیم

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی رانندگان گفت: رانندگان کلید صنعت کشور هستند و نیاز است که مسئولان به مشکلات آن‌ها پایان دهد.

مشکلات رانندگان را دریابیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،محمود خان بلوکی رئیس انجمن صنفی رانندگان با بیان این‌که حمل‌ونقل سنگ بنای تمدن بشریت و پایه‌ توسعه ‌یافته هر کشوری است گفت: حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور ما 96 درصد سهم دارد که از این مقدار 98 درصد مربوط به بخش خصوصی است.

    وی افزود: جریان حمل‌ونقل جریان توسعه است و بدون آن رفتن به سمت توسعه امکان پذیر نیست و انتظار داریم که اگر دولت حمایت نمی‌کند حداقل مانع سرمایه گذاری ما نباشد.

    خان‌بلوکی اظهار داشت: اگر ما به عنوان بازاریاب عمل کنیم می‌توانیم هزینه جاده‌ها را 10 درصد کاهش دهیم.

    رئیس انجمن صنفی رانندگان تصریح کرد: 500 هزار راننده داریم که 250 هزار نفر آن‌ها دارای کامیون هستند و اگر نیمی از این‌ها بتوانند بارنامه‌ را برای خود انجام دهند ارتقای 40 درصدی حمل‌ونقل را به دنبال خواهد داشت.

    وی گفت: 300 میلیون تن کالا در جاده‌ها جابه‌جا می‌شود که دویست میلیون تن آن با اسناد قانون‌مند است و مابقی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اگر این مورد را به ما واگذار کنند می‌توانیم آن را کنترل کنیم.

    رئیس انجمن صنفی رانندگان یکی از مهم‌ترین مشکلات رانندگان را فرسودگی حمل‌ونقل کالا بر شمرد و معتقد است که هنوز ادامه دارد و گفت: دولت باید تسهیلات لازم را فراهم کند که با نوسازی ناوگانی مصرف گازوئیل را کاهش دهد و هم‌چنین با هدفمند ‌کردن یارانه‌ها و معافیت گمرگی بتوانیم سرمایه ملی را حفظ کنیم.

    خان بلوکی بیان کرد: رانندگان امانت‌داران و کلید صنعت کشور هستند و نیاز به استراحت‌گاه‌های بین راهی دارند و مسئولان باید به این مشکلات پایان دهند تا کارها بدون حادثه به مقصد برسند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط