فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

گران قیمت ترین خودروهای ایران را بشناسید

عصر خودرو: جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز با انتشار تازه های صنعت خودرو ایران و جهان از روز یکشنبه ۲۲ آذر به روی دکه خواهد رفت.

گران قیمت ترین خودروهای ایران را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شماره 274 هفته نامه خودرو امروز در اولین گام به تحلیل اما و اگرهای جدید بسته های خروج از رکود دولت و علت تأخیر آن پرداخته است.
    در ادامه گشتی در بازار لنت ایران می زنیم و از جدیدترین فهرست قیمت برندهای ایرانی و خارجی مطلع می شویم. جهان خودرو این هفته را با نسل جدید سوپر کاماروهای مخصوص درگ، پرچمدار تازه سدان های ولوو، 911 های توربو، حکمران تازه پژو در داکار و مک لارن دم بلند روباز می گذرانیم و در گام بعدی سری به لوکس ترین برند خودروسازی فرانسه در آستانه ورود به ایران می زنیم. با گران ترین خودروهای صفر کیلومتر در بازار ایران هم گشتی در کلوپ میلیاردی های بازار داخلی ایران می زنیم.
    برندهای سیستم های صوتی موجود در ایران هم موضوع این هفته سیستم صوتی است تا خودرو امروز خوانان از حال و هوای بازار تجهیزات صوتی خودرو باخبر بشوند.
    در ادامه و در صفحه انتخاب با گوشه گیران بازار 100 میلیونی با 5 خودرویی که نباید از لیست خرید خودور کارکرده خط بخورند، آشنا می شویم. اتومبیلرانی این هفته هم همه چیز در مورد فصل 2015 فرمول یک را به روایت آمار و ارقام تشریح می کند.
    افتتاح نخستین پیست آفرود مخصوص ماشین های رادیو کنترل در ایران از تازه ترین اخباری است که می توانید در صفحه شاسی بلند آن را بخوانید. در این صفحه انواع پرژکتورهای مه شکن را هم خواهیم شناخت و نگاهی نیز به میراث دار شرقی ارابه جنگ KM410 می اندازیم.
    زندگینامه ایتالیایی خوشنام در ایران در صفحه ماشین سنگین، سیر حضور محصولات باربری ایویکو در کشورمان را بررسی می کند و داستان تلاش های مکرر برای زنده کردن برندهای پرشکوه، رویای بازگشت به سلطنت خودروسازان را به تصویر می کشد.
    در بخش فنی نیز در ابتدا با یاتاقان، کارکرد آن و معایبش آشنا می شویم و در ادامه منابع مولد صدا در اتاق خودرو و روش رفع آنها را بررسی خواهیم کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط