فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل اردبیل:

۱۲ هزار راننده در بخش کالا و مسافر اردبیل فعالیت دارند

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل از فعالیت ۱۲ هزار و ۷۰۵ راننده در بخش کالا و مسافر این استان خبر داد.

۱۲ هزار راننده در بخش کالا و مسافر اردبیل فعالیت دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، علی رحمتی  بابیان اینکه از این تعداد 10 هزار نفر در حوزه کالا فعال هستند، اضافه کرد: هرچند تعداد ناوگان حمل‌ونقل کالا هفت هزار و 500 دستگاه دارد اما ممکن است یک کامیون دو راننده داشته باشد.

    وی افزود: در بخش مسافر نیز دو هزار و 705 راننده فعالیت دارند و تعداد ناوگان در بخش مسافر 598 اتوبوس، 378 مینی‌بوس و 586 سواری است که درمجموع هزار و 560 دستگاه است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان هویت هر راننده در ناوگان حمل‌ونقل را برخورداری از کارت‌های هوشمند دانست و بابیان اینکه در بخش مسافر ما هزار و 200 دستگاه خودرو را فعال می‌دانیم، متذکر شد: کارت هوشمند برخی رانندگان ابطال‌شده است.

    رحمتی دلیل ابطال را تخلف در وظایف دانست و تصریح کرد: ازجمله مسافر گیری در خارج از پایانه عمده دلیل ابطال کارت هوشمند رانندگان است.

    وی به ساماندهی فعالیت رانندگان در 87 شرکت حمل‌ونقل بار و 46 شرکت حمل‌ونقل مسافر اشاره کرد و خواستار رعایت قوانین از سوی رانندگان شد تا در مقابل حمل‌ونقل از فعالیت آن‌ها حمایت کند.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان بابیان اینکه در استان با کثرت ناوگان مواجه هستیم افزود: تلاش ما بر این است با تعریف نوبت‌های جدید کاری به‌ویژه در بخش مسافر گیری از ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل مسافر استفاده بهینه داشته باشیم.

    وی این مهم را برابر با درآمدزایی مطلوب برای رانندگان دانست و متذکر شد: طرح شبانه‌روزی کردن پایانه اردبیل که 18 شرکت در آن فعالیت دارند باهدف دست‌یابی به این مهم در دستور کار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط