فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

برند سواری با کمترین هزینه

عصر خودرو: شنبه نهم آبان ماه دویست و شصت و هشتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با جدیدترین اخبار از تازه های خودرو ایران و جهان به روی دکه خواهد رفت.

برند سواری با کمترین هزینه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، معاون پیشین تولید سازمان گسترش، رضا دانش فهیم، در گفت و گویی اختصاصی با خودرو امروزی ها در خصوص اولتیماتوم پژو به ایران خودرو گفته است: پژو بهتر است افشاگری کند، هیپ پیز پشت پرده ای وجود ندارد! مشروح این گفت و گو در صفحه 2 شماره جدید هفته نامه خودرو امروز منتشر شده است.

    "اگر لیزینگ واقعی در ایران اجرا شود، قیمت خودروها چقدر تمام می شود؟" داستان شرایط خرید خودرو با اقساط کم ماهیانه در خارج از ایران را تشریح کرده است.

    "برند سواری با کمترین بودجه" هم بررسی جامه خودرو امروز از خودروهای دست دوم با برند خارجی در بازه قیمتی 50 تا 70 میلیون تومان است و بهترین گزینه ها را به خریداران معرفی می کند.

    آزمایش فنی این هفته را با چشم بادامی محافظه کار یعنی نسل جدید هیوندای سوناتا LF پشت سر گذاشته ایم و در انتخاب هفته هم سری به ب ام و X6 350i در بازار شاسی بلندهای لوکس دست دوم زده ایم.

    همیلتون به سنا رسید گزارش جامع اتومبیلران های خودرو امروز از گرند پری شانزدهم در آمریکاست که تکلیف قهرمان فصل 2015 فرمول یک را مشخص کرد . جهان خودرو این هفته هم به معرفی حکمران جهنم سبز در جاده ها، کابوس 3 ثانیه ای پورشه و فراری، کاماروهای نسل 6 ویژه سما شو و اولین مینی روباز با زیرسازی و موتور ب ام و، می پردازد.

    در قیمت نامه این هفته سری به داستان قیمت یک سوپراسپرت در ایران می زنیم و آینه بغل را با سرنوشت داج بررسی می کنیم و در آخر آچار به دست به سراغ فرمان خودرو و انواع سیستم های آن می رویم.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو