فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

جزییات سرمایه گذاری رنو برای تولید داستر

عصرخودرو: دویست و شصت و هفتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه ۶۴ صفحه ای راننده منتشر شد.

جزییات سرمایه گذاری رنو برای تولید داستر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خودرو امروزی ها در جدیدترین شماره از هفته نامه پای صحبت های مدیر عامل رنو پارس نشسته اند. پیمان کارگر در گفت و گویی مفصل جزییات سرمایه گذاری رنو برای تولید داستر را تشریح کرده است.
    در بررسی وقایع هفته ای که گذشت هم کارشناسان خودرو امروز جزییات وام دولت با بهره 16 درصدی برای مشتریان خودرو را تشریح کرده و  قیمت تمام شده 15 محصول پرفروش بازار را با احتساب این وام  بررسی کرده اند .
    جهان خودرو این هفته مرزی تازه بین روزمرگی و هیجان را با مرسدس بنز CLE 450 به تصویر می کشد و M کوچولوی ویرانگر باواریا، ابرفراری زیر 3 ثانیه و جنگ آوری کوچک از تبار ژرمن ها را معرفی می کند.
    در ادامه پای صحبت های عضو شورای سیاست گذاری خودرو و مشاور خودرو وزیر نشسته ایم و مسأله تغییر تعرفه واردات خودرو را بررسی کرده ایم. بیوک علیمرادلو عقیده خود را در خصوص ضرورت نداشتن تغییر تعرفه واردات خودرو برایمان تشریح کرده است.
    ماکت بازی این هفته به ما راه و رسم کلکسیونر شدن را  می آموزد و در تجربه رانندگی با کوچک ترین شاسی بلند آئودی ملاقاتی خواهیم داشت.
    این هفته در دومین دیدارمان با خودروهای نظامی با خودرو تاکتیکی رزمی سفیر آشنا خواهیم شد و در ادامه ملاقاتی خواهیم داشت با لوکس 42 ساله، بیوک لسابر نسل چهارم مدل 1973! نوجوان کره ای در برابر ژرمن میانسال هم مقایسه ای میان هیوندای سانتافه DM صفر کیلومتر و ب ام و X3 دست دوم خواهد داشت.
    مقایسه ها به همین جا ختم نمی شود و سری هم به موشک های لوکس خیابانی ایران می زنیم و مرسدس بنز CLS 500 را با پورشه پانامرای 4S به بهانه کاهش قیمت پانامرا در بازار خودروهای لوکس دست دوم مقایسه می کنیم.
    در آخر هم با ماشین بازی به طبع بانوان، پرطرفدارترین خودروهای تاریخ ایران در میان بانوان را خواهیم شناخت.
    ضمیمه خودروهای تجاری و کار نیز که این هفته در 64 صفحه منتشر شده است به معرفی 7 مینی بوس بازار ایران، هر آنچه درباره لودرها باید بدانید و بررسی ولوو FH – 16750 و اسکانیا R730 پرداخته است. در ادامه این ویژه نامه مطالب "معجزه آبی رنگ ستاره اشتوتگارت"؛ "نسل جدید اتوبوس های دوطبقه VDL"؛ "آقای آبی جایگزین ندارد"؛ "نگاهی به متداول ترین تریلرهای ایران"؛ "اکسل شناسی"؛ "مسافربرهای بزرگ در قالبی کوچک"، "باربری در مرز 100"؛ "رژیم لاغری برای خودرو" و "پیشنهاد 7 کشنده جدید برای بازار ایران" را خواهیم خواند.

    شماره 267 هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه راننده از روز یکشنبه 3 آبان ماه در روزنامه فروشی های سراسر کشور در دسترس علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط