فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

آقای خاص پوست انداخت

عصرخودرو: شماره ۲۵۶ هفته نامه خودرو امروز با اخبار تازه از معرفی محصولات جدید به بازار خودرو ایران منتشر شد.

آقای خاص پوست انداخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، معرفی کامل میتسوبیشی اوتلندر 2016 در آستانه عرضه اش در بازار ایران با قیمت 201میلیون تومان در کنار معرفی سدان جدید جیلی با قیمت 35 تا 50 میلیون تومان که در نوزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز معرفی شده است، اهم اخبار جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز را شامل می شوند.
    در ادامه رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در گفت و گویی با خودروامروزی ها به تشریح پیشنهاد وزیر صنعت در خصوص مبنای لوکس بودن خودروها پرداخته است.
    نوزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز که از روز 21 مهرماه کار خود را آغاز کرده محفلی برای معرفی تازه ترین ها به بازار خودرو ایران است. خودرو امروزی ها در گزارشی از جولان تجاری سازان و خودروهای خاص منطقه آزاد تا معرفی سدان جدید جیلی، به نمایش این رویداد پرداخته اند.
    در جهان خودرو این هفته دیداری با پاترول تقویت شده نیسان برای خاورمیانه، یک M4 ویرانگر و خاص، مک لارن Can-Am و کوپه اسپرت 15 هزار دلاری تویوتا خواهیم داشت.
    در سیستم صوتی این هفته جنگی بر سر کیفیت سیستم صوتی خواهیم داشت و تفاوت های کواکسیال و کامپوننت را بررسی خواهیم کرد.
    در ادامه با «آتشی که نمی سوزاند» به بررسی فنی و آزمایش رانندگی سایپا آریو، چینی تازه وارد به بازار ایران، پرداخته ایم و با «با کمترین بودجه موتورسوار شوید» نگاهی کوتاه نیز به بازار موتورسیکلت های زیر یک میلیون تومان کشور خواهیم داشت.
    در آینه بغل این هفته داستان خودروهایی که در کشورمان موفقیت مورد نظر را کسب نکردند را میخوانیم و بنز قهرمان شد نیز در بخش اتومبیلرانی گزارشی مبسوط از گرندپری روسیه را برایمان به تصویر می کشد.
    در آخر و در بخش مسایل فنی نیز نسبت کرانویل و پینیون را بررسی می کنیم و با حیاتی ترین پیچ های خودرو آشنا می شویم.
    شماره 256 هفته نامه خودرو امروز از روز شنبه 25 مهر در روزنامه فروشی های سراسر کشور در دسترس علاقمندان خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط