فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

عرضه خودروهای خاص و لوکس DS تا پایان سال توسط گروه آرین

عصر خودرو: در شماره ۲۶۵ هفته نامه خودرو امروز در کنار انتشار خبر رسمی ورود خودروساز لوکس فرانسوی به ایران جدیدترین اخبار از صنعت خودرو ایران و جهان را خواهیم خواند.

عرضه خودروهای خاص و لوکس DS تا پایان سال توسط گروه آرین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، عرضه خودروهای خاص و لوکس DS تا پایان سال توسط گروه آرین، گزارش ویژه خودرو امروز از ورود لوکس ساز فرانسوی به کشورمان است که در شماره 18 مهر ماه این نشریه منتشر شده است.
    این هفته جدای از گستره مطالب متنوع داخلی و خارجی از جمله تجربه سواری با یکی از خاص ترین خودروهای کلاسیک کشور (کامارو Z28  مدل 1997)، تجربه سواری با ب ام و 750Li در شیراز و خبر عرضه دوباره رنو کولئوس در کشور با قیمت کمتر از 150 میلیون تومان، خودروامروزی ها جدید ترین شرایط فروش نقدی، اقساطی و لیزینگی انواع خودرو در بازار کشور را در قالب ضمیمه 32 صفحه ای لیزینگ نامه برای شما همراهان همیشگی گردهم آورده اند.
    شماره 265 هفته نامه خودروامروز از پنجشنبه 16 مهر در تهران، کرج، قزوین و سایر شهر های حومه و از شنبه 18 مهر در روزنامه فروشی های سراسر کشور عرضه می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط