فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران خبر داد

رشد ۸ درصدی تعداد رانندگان باری و مسافری در مازندران

عصر خودرو: مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران گفت: تعداد رانندگان باری و مسافری حمل‌ونقل بین شهری این استان در ۶ ماهه امسال با افزایش هشت درصدی همراه بوده است.

رشد ۸ درصدی تعداد رانندگان باری و مسافری در مازندران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، احمدآفرین محمدزاده اظهار کرد: تعداد رانندگان باری حمل‌ونقل بین‌شهری مازندران در 6 ماهه نخست امسال به 16 هزار و 812 نفر رسیده که این میزان نسبت به مدت سال قبل با رشد هشت درصدی همراه بوده است.

    وی تصریح کرد: تعداد ناوگان باری حمل‌ونقل بین‌شهری استان در 6 ماهه نخست امسال، 11 هزار و 164 دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش هفت درصدی همراه بوده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران افزود: تعداد رانندگان مسافری حمل‌ونقل بین‌شهری مازندران در 6 ماهه نخست سال‌جاری، 9 هزار و 48 نفر است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد هشت درصدی همراه بوده است.

    محمدزاده گفت: تعداد ناوگان مسافری حمل‌ونقل بین‌شهری استان در 6 ماهه نخست امسال نیز 7 هزار و 469 دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 9 درصدی همراه بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط