فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ملاقات با هامرهای گذرموقت تازه وارد به ایران

عصرخودرو: شنبه ۴شهریور همراه با دویست و شصتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز سواری بر آسمان خراش های آمریکایی را تجربه خواهیم کرد.

ملاقات با هامرهای گذرموقت تازه وارد به ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز در گفت و گو با امیرحسین قناتی، مدیرکل دفتر  صنایع و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در بررسی وضعیت حاکم بر بازار خودرو به بررسی نقش شورای رقابت می پردازیم. عقیده قناتی در این خصوص این است که "شورای رقابت مردم و خودروسازان را بلاتکلیف کرده است."
    در ادامه پای صحبت های غیاث الدین طاهری، نخستین مدیرعامل تیس کو می نشینیم تا وی نخستین جزییات قطب سوم خودروسازی را برایمان تشریح کند.
    با نیم نگاه "افت قیمت خودروهای داخلی" در بازار را بررسی می کنیم و با "انتخاب" با محصول جدید اطلس خودرو، کیا پیکانتو 2016 آشنا می شویم و مشخصات فنی و قیمت آن را در بازار ایران مطالعه می کنیم.
    در جهان خودرو این هفته با اسمارت فورتو کبریو، نسل جدید اسپورتیج، اپتیمای نسل 4 و مفهومی ب ام و CLS Hommage R ملاقات می کنیم و با آینه بغل به برندها و خودروهایی که ممکن است دوباره وارد عرصه شوند ، سری می زنیم.
    در ادامه با خودروامروزی ها در آزمایش فنی بر آسمان خراش های آمریکایی سوار می شویم و مشخصات تازه واردترین هامرها به کشورمان را بررسی می کنیم.
    در سیستم سوتی با انکلوژر آشنا می شویم و پاسخ سوالات کلیدی در مورد این مقوله را به دست می آوریم. در آچار این هفته هم با مبحث سوختن موتور و دلایل ایجاد آن آشنا می شویم و در عیب یابی خودرو به زبان ساده این بار به داد دنده ها می رسیم.
    در آخر هم با تاریخ سازان باواریا با 10 خودرو برتر تاریخ ب ام و ملاقات خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط