فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

حکمران پوست انداخت

عصرخودرو: ۳۱ مرداد ماه دکه های روزنامه فروشی سراسر کشور شاهد حضور جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز با جدیدترین اخبار از صنعت خودرو ایران و جهان خواهند بود.

حکمران پوست انداخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در دویست و پنجاه و هشتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز سری به فیس لیفت تویوتا لندکروز برای سال 2016 می زنیم و با شاسی بلند لوکس، توانمند و البته گران قیمت تویوتا از نزدیک آشنا می شویم.
    در ادامه به مشهد می رویم و گشتی می زنیم در پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد و با "جدیدترین خودروهایی که در مشهد معرفی شدند" آشنا می شویم.
    اما خبر دیگری که این روزها صنعت خودرو ایران را دل مشغول خود کرده است، رکود حاکم در بازار خودرو می باشد. "تحلیل خواب عمیق این روزهای بازار خودرو" به چرایی این مسأله می پردازد.
    کیا اسپورتیج 2017، لکسوس LX 570 مدل 2016، نسل جدید C Class کوپه و مفهومی M4 GTS ب ام و از تازه های صنعت خودرو جهان هستند که در شماره جدید هفته نامه خودرو امروز معرفی شده اند. در بخش کلاسیک هم این هفته را با "لامبورگینی جامارا" با عنوان "اخموترین گاو سنت آگاتا در ایران" می گذرانیم.
    در ادامه و در آزمایش فنی این هفته هم با "طلا و مس" به مقایسه دو خوش نام دهه 80، تندر 90 و هیوندای ورنا می پردازیم و با مشخصات فنی این دو خودرو آشنا می شویم و از قیمت اقلام مصرفی این محصولات نیز باخبر خواهیم شد.
    دومین مقایسه هفته را در هم صفحه انتخاب ، با جدال بر سر زندگی شهری، مطالعه می کنیم. این جدال، تقابل کیا سراتو نسل اول دسته دوم را با جک J5 صفر کیلومتر به  نمایش می گذارد.
    در ماشین سنگین این هفته به بررسی تکامل موتورهای دیزل می پردازیم و با پرداختن به "سرسیلندر و آسیب های آن" نیز به عیب یابی خودرو به زبان ساده می پردازیم.
    در آخر هم بازار دوست دوم ها را هدف قرار داده و به معرفی "بهترین ژاپنی های دست دوم با بودجه 20 میلیون تومان برای استفاده روزمره در ایران" و "پورشه کایمن S، به عنوان یک کوپه اسپرت دست دوم" پرداخته ایم.
    جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز از روز شنبه 31 مرداد ماه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو