فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودروامروز منتشر کرد:

سه سرباز سوزوکی در راه ایران

عصرخودرو: جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز با اخبار روز صنعت خودرو ایران و جهان منتشر شد.

سه سرباز سوزوکی در راه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در کنفرانس خبری ای که در طول هفته در شرکت ایران خودرو برگزار شد هاشم یکه زارع، مدیرعامل این شرکت، از شانس عرضه سه محصول سوزوکی در ایران خبر داد. نامزدهای جدید ورود به بازار ایران خودرو، سوزوکی سوییفت، سلریو و سیاز خواهند بود که به احتمال زیاد در بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومانی جای خواهند گرفت. خودروامروزی ها در صفحه فرش قرمز شماره جدید این نشریه به طور مبسوط به معرفی این محصولات پرداخته اند.
    البته تازه های ایران خودرو به این موارد منتهی نشده و یکه زارع که چهره پرخبر هفته جاری بود در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خودرو امروز در کنار تحلیل وضعیت بازار خودرو ایران و اعلام این مطلب که " خودرو حتما گران می شود"، به معرفی خودروهای جدید این شرکت پرداخت.
    بنابه گفته وی خودرو شاسی بلند هایما S7 و رنو کلیو ( در بازه قیمتی 80 تا 90 میلیون) محصولات جدید ایران خودرو خواهند بود و بنز نیز همکاری خود را با ایران خودرو آغاز و خودرویی در این شرکت تولید خواهد کرد. وی همچنین از آغاز فروش سورن با موتور توربو نیز خبر داد.
    در ادامه در تحلیلی جامع سناریوهای صنعت خودرو ایران بعد از رفع تحریم های اقتصادی را مرور خواهیم کرد.
    ایرتویا نیز در هفته ای که گذشت قیمت و شرایط فروش محصولات مدل 2016 تویوتا را اعلام کرد. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات این خبر می توانند سری به صفحه "روایت هفته" بزنند.
    با انتشار خبر فروش محدود و غیر رسمی کشنده آلمانی TGX، در بخش ماشین سنگین این هفته به زمزمه های بازگشت مان به ایران گوش می سپاریم!
    شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هم در روزهایی که گذشت گزارش میزان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی در نیمه دوم سال 93 را منتشر کرد. علاقمندان برای شناخت خودرو محبوب ایرانیان در این باز ه زمانی می توانند سری به صفحه 3 شماره 255 هفته نامه خودرو امروز بزنند.
    در ادامه و در جهان خودرو این هفته با خودروهای لکسوس IS، هوندا آکورد 2016،مینی کوپر Clubman، فورد F150 و نسخه بیست و یکم آئودی A8 آشنا می شویم و برای بررسی بلند مدت، با ام وی ام X33، اولین قدبلند چینی بازار هم دیداری خواهیم داشت.

    علاقمندان به علم مهندسی خودرو نیز در این شماره از علل ضعف سیستم ترمز مطلع می شوند و با سیستم انژکتور و انواع پاشش آن آشنا خواهند شد.
    علاقمندان می توانند جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز را از روز شنبه 10 مرداد از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو