فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت‌ ترافیکی روزقدس درخیابان‌های منتهی به نقش‌جهان

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی شهر اصفهان، روز جهانی قدس در خیابان‌های منتهی به میدان نقش جهان اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌ ترافیکی روزقدس درخیابان‌های منتهی به نقش‌جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسین غلامی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های منتهی به میدان نقش جهان اعمال می شود.

    وی با بیان اینکه در این روز تقاطع چهار راه شکر شکن، تقاطع حافظ کرمانی و سه راه بانک به سمت میدان نقش جهان در قالب طرح ترافیکی روز جهانی قدس قرار می‌گیرند، ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی در این مسیرها از ساعت 4 بامداد تا 19 روز جمعه اجرایی خواهد شد.

    رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در دیگر خیابان‌های مرکز شهر نیز از ساعت 6 صبح روز جمعه 19 تیرماه در دستور کار قرار می‌گیرد، ابراز داشت: از این رو در مسیرهای  چهارراه فلسطین ، باغ گلدسته - هشت بهشت و باغ گلدسته -بهشتی ن‍ژاد به سمت استانداری، میدان امام حسین (ع) به سمت سه راهی بانک، هشت بهشت و  نشاط، زیرگذر میدان امام علی (ع) و مسیر احمدآباد - گلزار به سمت شکرشکن و خیابان حکیم و عبدالرزاق به سمت سه راهی بانک توقف ممنوع بوده و در صورت پارک خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

    وی در مورد برخورد با موتورسیکلت‌ها در روز اجرای طرح ترافیکی روز جهانی قدس در اصفهان نیز اظهار داشت: ورود این وسیله نقلیه نیز از تقاطع حافظ ، کرمانی به سمت میدان امام (ره)، تقاطع استانداری - هشت بهشت،استانداری – بهشتی نژاد وسه راه بانک به سمت میدان امام (ره) نیز در ساعات برپایی مراسم ممنوع است.

    غلامی با بیان اینکه محل توقف اتوبوس‌های شرکت واحد برای انتقال شهروندان، در خیابان نشاط و چهار باغ عباسی است، ابراز داشت: محل توقف اتوبوس‌های ارتش و سپاه نیز در خیابان باغ گلدسته پیش‌بینی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط