فونیکسریمکسبهتام

فرهنگ سازی ترافیک در مدارس

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اولیای دانش آموزان و مدارس در فرهنگ سازی ترافیک نقش بسزایی دارند.

فرهنگ سازی ترافیک در مدارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ همه خانی گفت: موضوعی که برای پلیس حائز اهمیت است حضور حداکثری پلیس و هم سایر سازمان‌ها مانند اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو است که با حضور 100 درصدی آن‌ها بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه بدهیم.

    وی افزود: کاهش زمان سرویس دهی تاکسی، اتوبوس و مترو یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند به کاهش ترافیک کمک کند و دانش آموزان بتوانند راحت‌تر به مقصد خود برسند.

    سرهنگ همه خانی بیان کرد: طرح ویژه‌ای که پلیس در سال 1401 دارد که بسیار تاثیرگذار است حضور در مدارس است که از همان روز‌های اول این اقدامات صورت می‌گیرد.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بیان  کرد: موضوع حضور پلیس در مدارس که مطرح می‌شود به این صورت است که به دنبال پلیس؛ همیار پلیس و همه طیف‌ها مانند همیار جوان، همیار نوجوان، فرهنگیار و بانوان فرهنگیار در مدرسه به طور جد حضور یابند تا بتوانند به ما کمک کنند.

    وی گفت: اقدامات و آموزش‌های اولیای مدارس و دانش آموزان نیز بسیار حائز اهمیت است. هر آموزگار و یا هر دبیری می‌تواند در سر کلاس درس خود یک تا 5 دقیقه اگر بتواند به بحث آموزش ترافیک و فرهنگ سازی در این خصوص اقدام کند.

    به گفته او، این دقایق را اگر روی هم بگذاریم در طول سال عددی قابل توجه برای بحث آموزش خواهد شد؛ چرا که این سنین بهترین سن برای بحث یادگیری و آموزش فرهنگ ترافیک است تا با طرح ویژه‌ای که پلیس برای حضور در سطح مدارس دارد بتوانیم به نتایج عالی برسیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط