فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور خراسان جنوبی:

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در خراسان جنوبی اعلام شد

عصر خودرو : جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اعلام محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر گفت: در شب ۱۹ رمضان هیچ گونه تصادفی در معابر درون‌شهری استان رخ نداده است.

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در خراسان جنوبی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدولی پیشکار امروز اظهار داشت: در شب 19 ماه مبارک رمضان شاهد حضور عظیم عزاداران در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها بودیم که با همکاری مردم قانون‌مند استان و تلاش کارکنان پلیس راهور هیچ‌گونه تصادفی در سطح استان رخ نداده است و این مراسم‌ها با امنیت ترافیکی مطلوب به پایان رسید.

    وی با بیان اینکه تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی در شب 19 رمضان برای تردد خودروها مانند سنوات گذشته در تمامی معابر به اجرا درآمد، افزود: همچنین تلاش شد از حداکثر ظرفیت معابر برای چینش و پارک خودروها به صورت منظم، مرتب و عمودی استفاده شود تا عزاداران با خیال آسوده در مراسم احیا شرکت کنند.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی توصیه کرد: با توجه به اینکه شهروندان در این ایام بیشتر از لباس مشکی استفاده و در معابر به صورت پیاده تردد می‌کنند رانندگان باید توجه بیشتری به جلو داشته و همواره مراقب عابران پیاده باشند و همچنین عابران پیاده نیز باید مقررات عبور و مرور را رعایت کرده و از وارد شدن ناگهانی به سطح معابر خوداری و از پیاده‌روها برای تردد استفاده کنند.

    پیشکار با بیان اینکه پلیس راهور استان مانند همه ساله برای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران به ویژه عزاداران و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این ایام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اعلام می‌کند، یادآور شد: به هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های جایگزین و مجاور استفاده کنند.

    وی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 21 شب‌های احیا تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

    این مسئول محدودیت‌های ترافیکی در محدوده مصلی‌المهدی(عج) را ممنوعیت توقف تمامی وسایل نقلیه در اطراف ورودی‌های مصلی اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از پارکینگ‌های تعبیه شده برای پارک وسایل نقلیه خود استفاده کنند.

    پیشکار افزود: محدودیت‌های ترافیکی در محدوده مسجد امام جعفر صادق(ع) توقف وسایل نقلیه در میدان اول سجادشهر و خیابان‌های منتهی به این میدان تا فاصله 100 متری ممنوع بوده و به منظور تسهیل در تردد شهروندان مسیرهای جایگزین خیابان‌های هاجر شرقی، ماژانی و تهامی است.

    وی تصریح کرد: همچنین در محدوده هیئت محبان‌الزهرا(س) تردد وسایل نقلیه از میدان شهدا به سمت خیابان منتظری و از منتظری 10 به سمت میدان ممنوع بوده و خیابان شهید کوشه‌ای برای امنیت عزاداران مسدود می‌شود همچنین توقف وسایل نقلیه در فاصله 100 متری اطراف هیئت محبان الزهرا(س) ممنوع است.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محدوده حسینیه جماران، توقف وسایل نقلیه در ضلع جنوبی خیابان جماران ممنوع است، ادامه داد: توقف در ورودی و اطراف تمامی مساجد، تکایا و هیئت‌های محل برگزاری مراسمات عزاداری ممنوع است.

    پیشکار در پایان گفت: به تمامی رانندگان توصیه می‌شود خودروهای خود را به‌گونه‌ای پارک کنند که برای تردد سایر وسایل نقلیه مشکلی به وجود نیاید و همچنین از پارک خودرو در جلوی درب منازل شهروندان نیز خودداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو