فونیکسریمکسبهتام

مشکلات ترافیکی شهر توریستی بم برطرف شود

عصر خودرو : فرماندار بم گفت: باید مسائل و مشکلات ترافیکی در شهر توریستی بم برطرف و اجازه ندهیم، مسائل ترافیکی تنش اجتماعی در شهرستان به‌ وجود آورد.

مشکلات ترافیکی شهر توریستی بم برطرف شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اشک صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: شهر بم یک شهر توریستی است و باید از تابلوهای استاندارد جهانی که شکل و رنگ آنها در همه جا یکسان است، استفاده شود.

    فرماندار بم بیان کرد: بحث روان‌سازی ترافیک در سطح شهرستان نقش به‌سزایی دارد و نباید اجازه دهیم مسائل ترافیکی تنش اجتماعی در شهرستان به‌ وجود آورند.

    اشک بیان کرد: سرعت‌گیرها در سطح شهرستان باید به‌ صورت استاندارد باشند، زیرا توقعات مردم در بحث ترافیک با وجود ازدیاد خودروها بالا رفته است.

    فرماندار بم خاطرنشان کرد: نصب سیستم هوشمند بر روی چراغ‌های راهنما در میدان امام بم از مواردی است که در حال انجام است و با این اقدام، ترافیک این محدوده روان‌تر می‌شود.

    وی با بیان اینکه اجرای برخی مصوبات نیازمند اعتبارات خاصی است، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سعی می‌شود به مسائل ترافیکی توجه کنیم و اعتباراتی اختصاص دهیم.

    اشک بیان داشت: بحث ساماندهی تاکسی‌های برون‌شهری میدان مهدویت توسط شهرداری بم زمان زیادی برده، اما هنوز نواقصی وجود دارد که باید برطرف شوند.

    وی ضمن اشاره به وجود حدود 10 هزار دانشجو در شهرستان خواستار راه‌اندازی پایانه مسافربری در بم شد و بر ساماندهی تابلوهای واحدهای صنفی تأکید کرد.

    محمدعلی حاج‌جعفری معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار بم در این نشست اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه شورای ترافیک قانونمند شدن مباحث ترافیکی و رفع مشکلات این حوزه است.

    وی افزود: در سایه نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی در بحث عمران شهری در این شهرستان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به مبلمان شهری، آسفالت خیابان‌ها، احداث معابر و فضاهای سبز اشاره کرد.

    حاج‌جعفری ادامه داد: شهرستان بم به دلیل سابقه تاریخی و گردشگری مورد توجه جهانیان و اذهان عمومی است که به صورت مستمر از آن بازدید می‌کنند، لذا باید به گونه‌ای تلاش شود که در بحث ترافیکی مشکل نداشته باشیم.

    وی ابراز داشت: باید از موارد سلیقه‌ای بپرهیزیم تا کارها به صورت کارشناسی شده انجام شود و آیندگان نیز از آن استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو