فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودرو‌امروز در ویژه‌نامه تولد ۹ سالگی منتشر کرد :

۴ خودرو جدید بازار از ۲۵ تا ۲۰۰ میلیون‌تومان را بشناسید

عصر خودرو: هفته‌نامه خودرو امروز در آستانه ورود به نهمین سال انتشار ، ویژه نامه ۹۶ صفحه ای را همراه با ۱۶ صفحه هفته نامه از شنبه در روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور توزیع می‌کند.

۴ خودرو جدید بازار از ۲۵ تا ۲۰۰ میلیون‌تومان را بشناسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در این ویژه نامه مطالب متنوعی برای علاقمندان به بازار داخلی خودرو و مطالب متنوع خارجی تدارک دیده شده است که از مهم ترین آن ها می توان به آزمایش های فنی نسل جدید فورد ماستنگ در تبریز ، آزمایش ب ام و X4 در شیراز ، آزمایش بلند مدت کیا موهاوی و هیوندای سوناتا برای مشتریان بازار دست‌دوم های کره‌ای ، آزمایش فورد فوکوس ST در تبریز و بررسی جامع و آزمایش خودرو دنا  اشاره کرد .
    در این ویژه نامه همچنین پرونده های جامعی برای خودروهای کلاسیک تدارک دیده شده است .معرفی کامل خودروهای کلاسیک بازار که هنوز هم می توانند خودرو زیر پا باشند از جامع ترین مطالب کلاسیک این ویژه نامه است و در ادامه داستان صادرات پیکان به آمریکا و همچنین روایت های جالب از جایگزینی پیکان با پژو 304 که هرگز عملی نشد نیز منتشر شده است.
    گفت و گوهای ویژه ای نیز در این شماره تدارک دیده شده اند که شامل مصاحبه با میثم طاهری مربی و قهرمان ایران و بین المللی مسابقات اتومبیلرانی به همراه گفت و گو با سیامک هاشمی مهندس ایرانی پروژه خودروهای هیدروژنی و هایبریدی فورد امریکا می شود .
    خوانندگان این شماره ویژه از خودروامروز همچنین در هفته نامه 16 صفحه‌ای این هفته می توانند آزمایش بلند مدت و بررسی پژو پارس اتوماتیک در مقایسه با رقبا را مطالعه کنند و در مطلبی ویژه از تمامی اطلاعات نسل جدید ب ام و سری 7 آگاه شوند . گزارش جامع نمایشگاه خودرو شیراز و معرفی جدیدترین خودروهایی که در این نمایشگاه معرفی شدند پرونده اصلی هفته نامه شماره 249 را تشکیل می دهد که در آن ضمن معرفی تازه های تمامی شرکت کنندگان به معرفی خودروهای جدیدی همچون ام وی ام زیر 30 میلیونی جدید ، سوبارو لگاسی جدید ، پیکاپ توربودیزل ایسوزو و اولین سدان اختصاصی راین پرداخته شده است .
    بخش پرسش و پاسخ که هر هفته پاسخ‌گوی سوالات متنوع مخاطبان است نیز در این ویژه نامه در قالب 2 صفحه و با عنوان " سونامی پرسش و پاسخ" پوشش دهنده بسیاری از سوالات مخاطبان است .
    علاقمندان به مطالعه این ویژه نامه می توانند از شنبه 30 خرداد به روزنامه فروشی های سراسر کشور مراجعه کنند و هفته نامه خودرو‌امروز به همراه 96 صفحه ویژه نامه تولد را تنها با قیمت 3000 تومان تهیه نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو