فونیکسریمکسبهتام

نصب سیستم کنترل سرعت در بلوار ارم همدان

عصر خودرو : فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بلوار ارم همدان به سیستم ثبت کنترل سرعت مجهز می شود.

نصب سیستم کنترل سرعت در بلوار ارم همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان با بیان اینکه نرخ بروز جرایم در ماه رمضان کاهش می یابد، اظهار داشت: روان سازی ترافیکی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جمله مواردی است که در ماه رمضان اجرا می شود.

    وی با بیان اینکه بحث امر به معروف و نهی از منکر امر فراموش شده ای در جامغه است، ابراز داشت: هدف نیروی انتظامی نیز از اجرای طرح های مختلف در ماه رمضان جاری کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

    فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها بر عهده نیروی انتظامی و یا دستگاه قضایی نیست، گفت: مردم نیز در این مورد باید همکاری لازم را انجام دهند.

    مهدیان نسب با اشاره به اینکه در ایام ماه رمضان با روزه خواری در ملا عام به شدت برخورد خواهد شد، افزود: مسافران نیز نباید در مقابل عموم اقدام به روزه خواری کنند.

    وی با بیان اینکه از مزاحمت در تفرجگاه ها جلوگیری می شود، عنوان داشت: بعد از افطار عده ای با حضور در بلوار ارم و تفرجگاه ها اقدام به مزاحمت برای مردم می کنند.

    فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه با تخلفات خودرویی برخورد می شود، بیان کرد: بلوار ارم شهر همدان به سیستم ثبت کنترل سرعت مجهز می شود.

    مهدیان نسب در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه با اصناف متخلف که در ماه رمضان اقدام به سرو غذا می کنند نیز برخورد می  شود، بیان داشت: درصورت مشاهده تخلف، مغازه و یا رستوران پلمپ خواهد شد.

    تیم های گشت ارشاد امنیت اخلاقی در ایام ماه رمضان تقویت شده است

    وی با اشاره به اینکه تیم های گشت ارشاد امنیت اخلاقی در ایام ماه رمضان تقویت شده است، افزود: فعالیت پلیس امنیت عمومی، گشت های انتظامی استان و شهرستان ها، گشت محسوس و نامحسوس ویژه اماکن عمومی از اقدامات در ایام ماه رمضان است.

    فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه از هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی، سپاه پاسداران و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد و بیان داشت: مردم استان همدان باید بحث امر به معروف و نهی از منکر را جدی تلقی کنند.

    مهدیان نسب با اعلام اینکه گشت های امنیت اخلاقی در ماه رمضان تشدید می شود، اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه عفاف و حجاب برای تذکر به افراد بد حجاب و اجرای طرح ترافیکی قبل و بعد از افطار از جمله طرح های ماه رمضان است.

    وی با اشاره به اینکه طرح توقیف موتور سواران مزاحم در ایام تابستان و ماه رمضان اجرا می شود، افزود: با موتور سوران مزاحم و خاطی با شدت برخورد می شود چرا که جوان های زیادی در اثر نادانی جان خود را بر اثر انجام حرکات مخاطره آمیز با موتور سیکلت و رعایت نکردن نکات ایمنی از دست می دهند و این در حالی بوده که استان همدان از لحاظ جوان بودن پایینتر از متوسط کشوری است.

    طرح امنیتی ترافیکی پلیس استان آماده بوده و برای روز قدس هم برنامه امنیتی انتظامی داریم
    فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه با مظاهر علنی روزه خواری به شدت برخورد می شود، عنوان داشت: طرح امنیتی ترافیکی پلیس استان آماده بوده و برای روز قدس نیز برنامه امنیتی انتظامی داریم.

    مهدیان نسب با بیان اینکه برای لیالی قدر نیز طرح های امنیتی و ترافیکی آماده است، اظهار داشت: مردم نیز در صورت مشاهده تخلف در ماه رمضان با فوریت های 110 تماس بگیرند.

    فرمانده انتظامی استان همدان همچنین با بیان اینکه تصادفات در حوزه پلیس راهور 44 درصد کاهش یافته است، عنوان داشت: حوزه پلیس راه سه درصد کاهش یافته است.

    مهدیان نسب با بیان اینکه جمع فوت شدگان درون شهری و برون شهری 23 درصد کاهش یافته است، ابراز داشت: 13 هزار نفر هم در حوزه پلیس راه و راهور آموزش دیدند.

    وی از توقیف 21 هزار و 500 موتور سیکلت مزاحم در استان خبر داد و بیان کرد: کشفیات کالای قاچاق 19 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

    فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا را 24 میلیارد و 580 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه سرقت نیز با کاهش 30 درصدی روبرو بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو