فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر کرج :

اجرای پروژه‌های عمرانی کرج تا پیش از تصویب طرح جامع ترافیک متوقف شود

عصر خودرو : عضو شورای ‌شهر کرج با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی کرج نباید تا پیش از تصویب طرح جامع ترافیک اجرا شود، گفت: طرح جامع ترافیک تا دو ماه آینده تصویب و ابلاغ شده و بر این اساس تخریب سازه‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

اجرای پروژه‌های عمرانی کرج تا پیش از تصویب طرح جامع ترافیک متوقف شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حجت‌الله غلامرضایی با اشاره به اینکه پروژه‌ها و تقاطعات غیرهمسطح باید پس از تدوین و اجرایی شدن طرح جامع ترافیک، ایجاد شود، اظهار داشت: در این طرح تمامی تقاطعات به صورت کامل و جامع دیده می‌شود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر و تا قبل از اجرایی شدن طرح جامع ترافیک، به هیچ عنوان تمایلی برای انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر ندارم، افزود: طرح جامع ترافیک تا دو ماه آینده تصویب و ابلاغ می‌شود و بر اساس آن باید پروژه‌ها انجام شود، چراکه با توجه به اینکه جنس سازه‌ها بتونی است، تخریب و ترمیم آن با مشکل مواجه می‌شود.

    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: بخشی از طرح‌هایی که تاکنون اجرا شده، به استناد طرح جامع ترافیک گذشته بود که توسط وزارت کشور به سبب اینکه آمار و اطلاعات آن به روز نبود، تصویب نشد.

    وی گفت: در آن طرح 52 تقاطع غیرهم‌سطح دیده شده بود، اما زمانی آن طرح قابل اجرا است که مصوبه شورای عالی ترافیک کشور را داشته باشد.

    غلامرضایی با تاکید بر اینکه طرح جامع ترافیک بر اساس نیازهای شهر مصوب و اجرا می‌شود، تصریح کرد: تقاطعات در این طرح بر اساس تراکم ترافیکی و تراکم جمعیت محدوده، معابر و شبکه‌های ارتباطی و سرانه‌های خدماتی و کاربری‌های خدماتی دیده می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه تمام تقاطعات در طرح جامع ترافیک به صورت "رینگ" دیده می‌شود، بیان کرد: بر این اساس با ایجاد یک تقاطع مشکل ترافیک یک منطقه حل نمی‌شود و مانند اکنون به تقاطعات بعدی به صورت قیف اضافه می‌شود.

    عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: طرح جامع ترافیک، تقاطعات را به صورت "رینگ" و کمربندی دیده و ترافیک را از شهر خارج می‌کند.

    وی با بیان اینکه طرح جامع طرحی بلند مدت 10 تا 20 ساله است، خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر بیشتر طرح‌های ترافیکی ما ناموفق هستند، چراکه 41 سال از نخستین طرح جامع ترافیکی مصوب شده می‌گذرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو