فونیکسریمکسبهتام

تجهیز ۷۰ نقطه محدوده زوج و فرد به دوربین

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران، از تجهیز ۷۰ نقطه جدید در محدوده طرح زوج و فرد به دوربین های ثبت تخلف خبر داد .

تجهیز ۷۰ نقطه محدوده زوج و فرد به دوربین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ایلوش وزیری با بیان اینکه اکنون 110 دوربین نظارت و ثبت تخلف در ورودی های محدوده زوج و فرد نصب شده تا اعمال جریمه متخلفین به صورت مکانیزه صورت گیرد، گفت: 70 نقطه دیگر از محدوده طرح زوج و فرد به دوربین های ثبت تخلف تجهیز خواهند شد .

    وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، دوربین های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک هم به ثبت پلاک خودروهای متخلف در حال تردد در محدوده زوج و فرد خواهند پرداخت.

    به گفته وزیری، جریمه تخلف ورود غیرمجاز به محدوده ترافیکی زوج و فرد 200 هزار ریال است.

    وی افزود: جانمایی برای نصب این 70 دوربین در داخل محدوده زوج و فرد نیز انجام شده و تا پایان خرداد ماه نصب خواهند شد.

    مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با اشاره به ساز و کار جریمه خودروهای متخلف افزود: اکنون بر اساس هماهنگی انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ، هر ورود یا تردد غیرمجاز به محدوده زوج و فرد در صورت ادامه تخلف با گذشت یک ساعت، یک جریمه جدید برای خودرو به دنبال دارد.

    به گفته وزیری، آن دسته از شهروندانی که در محدوده طرح زوج و فرد ساکن هستند، تنها مجاز به خروج از محدوده در هر زمانی از روز هستند و در صورت ورود مجدد به محدوده توسط دوربین ها جریمه خواهند شد.

    مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه دوربین های عبور از چراغ قرمز ، دوربین های محدوده طرح ترافیک و کنترل سرعت نیز قابلیت ثبت تخلف ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد را دارند، گفت: بر این اساس در صورت عبورغیرمجاز از چراغ قرمز یا سرعت غیر قانونی در محدوده زوج و فرد و جریمه الکترونیکی خودرو، پلاک ثبت شده به صورت برنامه ریزی شده از فیلتر ثبت تخلف زوج و فرد می گذرد.

    وزیری تاکیدکرد: زیرساخت ها فراهم شده تا چنانچه تردد غیرمجاز خودرو در محدوده طرح زوج و فرد با گذشت یک ساعت از ثبت جریمه ادامه داشته باشد، توسط دوربین های داخل محدوده جریمه ای جدید برای خودرو منظور شود.

    وی ادامه داد: با تجهیز تمامی دوربین ها در 70 نقطه مذکور جریمه ساعتی نیز عملیاتی خواهد شد.

    وزری با تاکید بر اینکه طرح ایجاد محدوده ال.ای.زد نیز به زودی به شورای اسلامی شهر تهران ارایه می شود، گفت: با اجرای این طرح نیز ورود خودروها بر اساس آلایندگی بوده و با دوربین های نصب شده در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد کنترل خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو