فونیکسریمکسبهتام

۱۱۱ دستگاه خودرو و ماشین آلات اموال تملیکی عرضه می‌شود

عصر خودرو- عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: ۶۹ خودروی سواری،۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳۸ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در مزایده فوق‌العاده ۵۸۷ عرضه می شود.

۱۱۱ دستگاه خودرو و ماشین آلات اموال تملیکی عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا؛ «سعید غلامی باغی» اظهار کرد: در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان، مزایده فوق‌العاده 587 در 17 استان از امروز پنجشنبه 14 دی ماه آغازمی‌شود و کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا 18 دی ماه از کالاها بازدید کنند.

    عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: متقاضیان از 14 دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت و سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قیمت های پیشنهادی خود را درج کنند.

    وی گفت: رمز گشایی و اعلام برندگان مزایده 587 چهارشنبه 20 دی ماه صورت خواهد گرفت و اطلاع رسانی خواهد شد.

    غلامی باغی بیان کرد: در این مزایده 194 دسته کالایی به ارزش 365 میلیارد تومان شامل خودروی سواری، لوازم یدکی، دستگاه های صنعتی، لوازم برقی، ابزار آلات و همچنین پارچه، لباس، کیف و کفش به شرط صادرات عرضه می شود.

    عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول خاطرنشان کرد: 69 خودروی سواری،4 دستگاه موتورسیکلت و 38 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این مزایده عرضه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط