فونیکسریمکسبهتام

معاون سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

۲۱۳ خودروی سواری و سنگین در مزایده اموال تملیکی عرضه شد

عصر خودرو- معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: انواع وسایل نقلیه شامل ۸۹ دستگاه خودروی سنگین و ماشین‌آلات راهسازی و ۱۲۴ دستگاه خودروی سواری در مزایده سراسری شماره ۲۷۶ سازمان اموال تملیکی به فروش می‌رود.

۲۱۳ خودروی سواری و سنگین در مزایده اموال تملیکی عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: مزایده سراسری شماره 276 سازمان در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار با مشارکت 30 استان از امروز سه شنبه 10 بهمن آغاز و کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان اموال تملیکی جزییات کالاهای عرضه شده در این مزایده را مشاهده کنند و تا سه شنبه 17 بهمن با مراجعه به انبارهای سازمان در استان‌های هدف نسبت به بازدید و رویت کالاها اقدام کنند.

    وی افزود: متقاضیان در بازه زمانی اعلامی پیشنهادات قیمتی خود را در سامانه تدارکات الکترونیک دولت درج کنند.

    معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در این مزایده حدود هزار و600 میلیارد تومان کالاهای گوناگون عرضه شده است گفت: بیش از 40 گروه کالایی اصلی و 9 هزار ردیف عرضه شده که تعداد کالاها حدود 45 میلیون قلم است.

    غلامی باغی ادامه داد: برای مثال می توان به حدود 500 میلیارد تومان انواع وسایل نقلیه شامل 89 دستگاه خودروی سنگین و ماشین الات راهسازی و 124 دستگاه خودروی سواری و 40 دستگاه موتورسیکلت و 129 دستگاه دوچرخه اشاره کرد.

    وی تاکید کرد: علاوه بر آن کالاهای متنوع دیگری نظیر لوازم خانگی، صوتی تصویری، اداری و الکترونیکی، لوازم اشپزخانه و مواد غذایی و همچنین طلا و جواهر و انواع ضایعات عرضه شده و برخی کالاها مانند پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به شرط صادرات و خروج از کشور عرضه شده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط