فونیکسریمکسبهتام

امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده خودرویی اموال تملیکی است

عصر خودرو- معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده بیش از یک‌هزار دستگاه خودروهای سواری خارجی و ماشین آلات راهسازی که از ۲۴ مهر آغاز شده بود، امروز به پایان می رسد و مدت زمان آن تمدید نمی شود.

امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده خودرویی اموال تملیکی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: در مجموع یک‌هزار و ٣٨ خودرو در 2 مزایده این سازمان عرضه شد که 580 دستگاه خودروی سواری و 458 دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است.

    وی افزود: امروز 29 مهر آخرین مهلت زمان بازدید و ارائه پیشنهاد قیمت است و این مدت زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

    معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: خریداران برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

    وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده فوق العاده انواع وسایل نقلیه در کلیه استان هاست گفت: امروز شرکت کنندگان می توانند پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

    غلامی باغی عنوان کرد: این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شود همچنین اعلام نتایج مزایده فوق العاده کلیه کالاها و خودروها در استان هرمزگان فردا به برندگان اعلام می شود.

    وی بیان داشت: امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود نداشته و کلیه برندگان مزایده ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط