فونیکسریمکسبهتام

مزایده ۱۵۰ خودروی سواری در اموال تملیکی

عصر خودرو- معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی کالا در مزایده بزرگ ۲۷۷ این سازمان با مشارکت ۳۰ استان خبر داد.

مزایده ۱۵۰ خودروی سواری در اموال تملیکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگها خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان اموال تملیکی، سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: امروز فرایند بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی مزایده بزرگ 277 سازمان با مشارکت 30 استان کشور آغاز می‌شود. مهلت ارائه پیشنهادات و بازدید از کالاهای مطروحه در انبارهای سازمان اموال تملیکی روز دوشنبه (14 اسفندماه) به پایان می‌رسد و مراسم رمزگشایی از پیشنهادات روز شنبه (19 اسفند) برگزار می‌شود.

    غلامی با اشاره به کالاهای عرضه شده در این مزایده، اظهار داشت: در این مزایده نزدیک به یک‌هزار و 500 میلیارد تومان انواع کالاهای متنوع از جمله 150 دستگاه خودرو سواری در 16 استان، 60 دستگاه خودرو سنگین، ماشین آلات معدنی، لودر و بولدوزر، لوازم برقی و صوتی و تصویری، پوشاک و لوازم‌التحریر به شرط صادرات عرضه می‌شود.

    معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از کالاهای مطرح شده و قیمت‌ها می‌توانند به «آدرس» و برای ثبت پیشنهاد به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به «نشانی» مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط