فونیکسریمکسبهتام

۱۰۳۸ دستگاه خودروهای متروکه و سواری اموال تملیکی به فروش می‌رسد

عصر خودرو- معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه یک‌هزار و ۳۸ دستگاه خودرو در مزایده‌های این سازمان از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه خبر داد.

۱۰۳۸ دستگاه خودروهای متروکه و سواری اموال تملیکی به فروش می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: از این تعداد، 580 دستگاه خودروی سواری و 458 دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است که در 2 مزایده به صورت جداگانه به فروش می رسد.

    وی افزود: 2 مزایده با شماره 580 و 581 از 20 تا 29 مهرماه فراخوان می شود که در آن خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه‌سازی به مزایده می رسد.

    معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مزایده شماره 580، گفت: این مزایده به خودروها در انبارهای استان هرمزگان اختصاص دارد که شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی است.

    وی ادامه‌داد: متقاضیان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از 20 تا 25 مهرماه در استان هرمزگان از کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. این پیشنهادات 30 مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.

     

    غلامی به مزایده‌ای خاصِ خودروهای متروکه با شماره 581 اشاره کرد و گفت: این مزایده مختص به وسایل نقلیه در همه استان های سراسر کشور است. این مزایده در راستای اجرای بند 5 تغییرات متفرقه قانون بودجه 1402 خودروهای سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان‌کرد: شرکت کنندگان می‌توانند از 24 تا 29 مهرماه اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی کنند، این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

    این مسوول با بیان اینکه امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود ندارد، گفت: همه برندگان مزایده ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند.

    وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط