فونیکسریمکسبهتام

قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس

عصر خودرو-ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.

قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس
  • 1

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران؛  ام جی موتور برند دوست داشتنی انگلیسی که اکنون فعالیت های خود را زیر نظر سایت موتور چین دنبال می کند از قدرتمندترین محصول خود تا به امروز رونمایی کرد.

ام جی4 ئی وی اکس پاور نام کراس اوور جدید کمپانی مذکور است که این ماه فروش آن با قیمت پایه 46400 دلار در انگلیس آغاز می شود.

این خودرو براساس پلتفرم ماژولار سایک موتور با نام ام اس پی توسعه یافته و به عنوان یک الکتریکی کامل از دو تپنده با مجموع 429 اسب بخار خروجی و 600 نیوتن متر گشتاور استفاده می کند.

ام جی4 ئی وی اکس پاور در محور جلو یک موتور الکتریکی 201 اسب بخاری دارد و در محور عقب نیز موتور الکتریکی دیگری با 228 اسب بخار خروجی نصب شده است.

در آزمایش ها، ام جی4 ئی وی اکس پاور طی 3.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده که این آمار نیز برای محصول جدید سایک بسیار ارزشمند است. با این نتایج باید ام جی جدید را با آئودی آر اس3 مقایسه کنیم که البته برچسب قیمت به مراتب ارزانتری را هم دارد زیرا آئودی آتشین آلمانی با قیمت پایه 69 هزار دلار در بازار عرضه شده است.

ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.

ام جی از سامانه کنترل الکترونیکی تمام چرخ محرک بهره می برد که کیفیت رانندگی را به میزان چشمگیری بهبود خواهد داد. سیستم تعلیق نیز با توجه به بروزرسانی های انجام شده، 25 درصد بهبود واقعی را به نمایش می گذارد.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و برای آن از دیسک های 345 میلیمتری استفاده شده است. لاستیک های بریجستون تورانزا و رینگ های 18 اینچی آلومینیومی این مجموعه را تکمیل می کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط