فونیکسریمکسبهتام

فنگیون تی۶ ؛ شاسی بلند جدید چری+عکس

عصر خودرو- چری از شاسی بلند جدید فنگیون تی۶ رونمایی کرد. البته استفاده از کلمه جدید، اینجا قطعا به مفهوم معرفی یک خودرو جدید نیست! زیرا حداقل طی ۲ ماه گذشته چری چند خودرو یکسان را با برندهای مختلفی معرفی کرده است.

فنگیون تی۶ ؛ شاسی بلند جدید چری+عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، از خودروهای مشابه چری باید به چری آی کار 03 ، جتور تراولر ، شانهای ال9 ، تیگو 8 پلاس چمپیون ، جتور اکس90 پلاس و... اشاره کنیم. نگاهی به این خودروها داشته باشید تا مشخص شود فقط نام و لوگوی برند تغییر کرده است و نه بیشتر.

اما فنگیون تی6 نیز دقیقا همان جائکو 7 چری است که در قسمت جلوپنجره تغییر کرده است.فنگیون تی6 یک شاسی بلند پلاگین هیبرید است که ترکیبی از پیشرانه 1.5 لیتری توربو 156 اسب بخاری و یک موتور الکتریکی را میزبانی می کند.

بیشینه سرعت 180 کیلومتر برساعت است و متوسط مصرف نیز 1.27 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی عنوان شده که در نوع خود بسیار چشمگیر است.

انرژی موتور الکتریکی از باتری تولید شده توسط بی وای دی در کلاس لیتیم آهن فسفات تامین می شود و البته به ظرفیت آن اشاره ای نشده است.

فنگیون تی6 از منظر ابعاد برابر با 4540 میلیتر در طول، 1865 میلیمتر در عرض و 1670 میلیمتر در ارتفاع توسعه  یافته است. فاصله بین محورها نیز 2672 میلیمتر است.

در نمای جانبی تمام ستون ها بدون توجه به رنگ بدنه، مشکی هستند که منظره متفاوتی را ایجاد می کند.

دستگیره درب ها نیز از نوع پاپ-آپ کار شده اند که حالتی یکپارچه به بدنه در این قسمت می دهند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط