فونیکسریمکسبهتام

هونگچی اچ اس۳ ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس

عصر خودرو- فاو هونگچی یک محصول جذاب را روانه بازار چین کرده که علاوه بر ظاهر اشرافی خود، یک برچسب قیمت اقتصادی را نیز حمل می کند. هونگچی اچ اس۳ از ۲۰ تا ۲۷ هزار دلار قیمت دارد و در نسخه های محور جلو و همچنین مجهز به سامانه تمام چرخ محرک ارائه می شود.

هونگچی اچ اس۳ ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، همانند تمامی محصولات هونگچی ، در اچ اس3 نیز از یک جلوپنجره بسیار بزرگ استفاده شده که حضور سنگین عناصر کرومی نیز تلاشی برای ارائه منظره ای لوکس در بخش دماغه بوده است.

چراغ های اصلی هونگچی اچ اس3 در جلو و عقب خودرو، الگوی سی شکل دارند.

اچ اس3 از منظر ابعاد برابر با 4655 میلیمتر در طول، 1900 میلیمتر در عرض و 1688 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2770 میلیمتر است.
وزن خودرو با توجه به تریم 1660 و 1790 کیلوگرم محاسبه شده است.

اطلاعات هونگچی اچ اس3 در بخش پیشرانه به طور دقیق در وب سایت رسمی این کمپانی مشخص نشده است. بنابراین اطلاعات زیر با توجه به وب سایت های معتبر خودرویی چین ارائه می شود و هنگام بروزرسانی وب سایت هونگچی این خبر نیز ویرایش خواهد شد:

کراس اوور هونگچی اچ اس3 دارای تریم های هیبرید ملایم و همچنین آی سی ئی است. در نسخه آی سی ئی یا همان افزاینده برد حرکتی از تپنده 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر و جعبه دنده 7 سرعته دی ام تی استفاده شده است.

در نسخه هیبرید ملایم، موتور 2 لیتری توربو با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

تا اینجا اعداد زیر برای عملکرد پیشرانه ها مورد اشاره قرار گرفته اند:

تریم پایه 166 اسب بخار و 258 نیوتن متر

تریم میان رده 190 اسب بخار و 280 نیوتن متر

تریم پرچمدار 248 اسب بخار و 380 نیوتن متر

در اطلاعات مربوط به شاخص صفر تا 100 کیلومتر نیز 3 رکورد مشاهده می شود که به ترتیب 9.9/7.2 و 6.9 ثانیه است. قطعا عدد 6.9 ثانیه مربوط به بالاترین تریم هونگچی اچ اس3 مجهزه به سامانه تمام چرخ محرک خواهد بود.

بیشینه سرعت نیز به ترتیب 195/220 و 210 کیلومتر برساعت مورد اشاره قرار گرفته است.
فضای داخل کابین طراحی مناسبی با توجه به برچسب قیمت خودرو ارائه می دهد. نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر و 12.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی از جذابیت های فناورانه کابین هستند.

از دیگر امکانات نیز می توان به ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، نورپردازی 256 رنگ و... اشاره کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم