فونیکسریمکسبهتام

انتقاد فرماندار از وضعیت ناوگان حمل و نقل بین جاده ای مرند

عصر خودرو- فرماندار شهرستان ویژه مرند با انتقاد از وضعیت نابسامان حمل و نقل عمومی جاده مرند - تبریز و مرند - خوی گفت: مسوولان باید با نظارت بر وضعیت وسایل حمل و نقل عمومی بین جاده ای، رفاه و امنیت مسافران را در اولویت قرار دهند.

انتقاد فرماندار از وضعیت ناوگان حمل و نقل بین جاده ای مرند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، داود گرشاسبی روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک شهرستان مرند افزود: در حال حاضر 77 دستگاه خودرو مسافربری در محور مرند - تبریز و مرند - خوی در حال فعالیت هستند که اغلب آنها فرسوده بوده و مردم رغبتی برای مسافرت با آنها ندارند.
    وی با بیان اینکه امنیت جانی و رفاه حال مسافران در اولویت است، اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید نظارت بر این خودروها را بیشتر و شرایطی برای تعویض خودروهای فرسوده فراهم کند.
    فرماندار مرند با اشاره به وضعیت ترمینال روستایی افزود: برای احداث ترمینال روستایی بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است و ماهانه از سوی شهرداری مرند 150 میلیون ریال جهت نگهداری این ترمینال هزینه می شود، ولی استفاده ای از آن نمی شود.
    گرشاسبی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری و اداره راهداری شهرستان، در اسرع وقت اقدام لازم جهت انتقال خودروها به ترمینال روستایی را انجام دهند تا علاوه بر کاهش ترافیک در مرکز شهر، شاهد رونق کار تاکسی ها در مرند نیز باشیم.
    وی با انتقاد از وضعیت ورودی شهر مرند گفت: شهرداری مرند تا پایان خرداد امسال، اقدامات لازم برای بهسازی ورودی شهر مرند را انجام دهد تا مسافران منطقه آزاد ارس، با ورود به شهر مرند، از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر نیز بازدید کنند.
    به گزارش ایرنا، در ورودی شهر مرند به دلیل داشتن شیب تند، در طی سال های گذشته با ورود خودروهای سنگین و عدم کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، تصادفات شدیدی رخ داده است.
    برای جلوگیری از این گونه اتفاقات از گاردیل در ورودی شهر استفاده شده که زیبایی بصری محیط را مختل کرده است.
    شهرستان مرند با 250 هزار نفرر جمعیت در 60 کیلومتری ششمال غرب تبریز واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو