فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب خبر داد:

صدور ۱۰ هزار بارنامه توسط ۸ شرکت باربری در بناب طی یک ماه

عصر خودرو- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب از صدور ۱۰ هزار بارنامه توسط ۸ شرکت باربری در بناب طی یک ماه خبر داد.

صدور ۱۰ هزار بارنامه توسط ۸ شرکت باربری در بناب طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علیرضا سلیمانی فر ظهر امروز جمعه در مراسم قدردانی از تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده ای بناب که به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود، از دایر کردن مرکز بیمه سلامت در شهرستان بناب خبرداد و افزود: طرح راهداری زمستانی همزمان با استان و کشور در شهرستان بناب نیز آغاز شده و 12 دستگاه ماشین آلات سنگین با تجهیزات کامل با 25 نفر پرسنل آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای و در خدمت مردم هستند.

    وی با بیان اینکه 95 درصد حمل و نقل کالا در کشور توسط ناوگان زمینی انجام می شود؛ گفت: در شهرستان بناب 8 شرکت باربری فعال وجود دارد که ماهانه 10 هزار بارنامه توسط این شرکت ها صادر می شود.

    نبود پارکینگ و کمبود لاستیک از مشکلات اساسی رانندگان است

    این گزارش حاکی است، رئیس انجمن صنفی رانندگان شهرستان بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه یک هزار و 700 دستگاه خودرو سنگین در ناوگان حمل و نقل شهرستان بناب فعال هستند؛ گفت: نبود پارکینگ عمومی از مشکلات اساسی این انجمن بوده و رانندگان مجبور می شوند خودروهای خود را در محلات مختلف و کمربندی ها رها کنند.

    مختار سقزچی عدم تحویل لاستیک دولتی را از دیگر مشکلات این صنف اعلام و اظهار کرد: تاکنون توانسته ایم به 600 نفر لاستیک تحویل دهیم ولی بقیه رانندگان همچنان در انتظار دریافت لاستیک هستند و به جهت بالا بودن قیمت لاستیک امکان خرید توسط رانندگان وجود ندارد.

    وی سپس از تمام مسئولان شهرستان و استان بخاطر اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات رانندگان تقدیر و تشکر کرد.

    برپایه این گزارش، در ادامه مراسم با اهدای لوح و هدایایی از رانندگان نمونه و همچنین رانندگان بازنشسته کشور تجلیل بعمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو