فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان راهداری:

دلایل بروز مشکلات کامیون‌داران بررسی می‌شود

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: کالبدشکافی سهم تقصیر در مشکلات و مسائل ایجاد شده در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای از اقدامات با اولویت‌ و دارای اهمیت محسوب می‌شود.

دلایل بروز مشکلات کامیون‌داران بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ‌روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا‌ در نشست هم‌اندیشی با رؤسای کانون‌های انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافری کشور، بر تعامل و هم‌فکری در زمینه رسیدگی به مشکلات موجود و ارتقای بهره‌وری در اقتصاد بخش حمل و نقل جاده‌ای در کشور تأکید کرد.

    وی اظهار داشت: بدون تردید، در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در کشور وجود دارد، می‌توان با هم‌ فکری و هم‌اندیشی از این مرحله بحران عبور کرد و راه‌کارهای اساسی‌تر و مؤثرتری ارایه کرد.

    وی با بیان این که بخش حمل و نقل جاده‌ای در کشور از بنگاه‌های اقتصادی توانمند کشور به شمار می‌رود، افزود: در افزایش بهره‌وری در این بخش اقتصادی، پارامترها و عوامل مختلفی اثرگذار هستند که در شناسایی و ارزیابی تأثیرگذاری این پارامترها، کارشناسان سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و متخصصان و صاحب نظران و نمایندگان انجمن‌های صنفی با تعامل و برگزاری جلسات تخصصی، می‌توانند سیستم مدیریت بهینه در این بخش و زیرمجموعه‌ها را ایجاد کنند.

    حسن‌نیا اضافه کرد: همواره این اعتقاد وجود دارد که کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای باید از اختیارات کامل در تدوین برنامه‌ها و راه‌کارهای زیرمجموعه خود برخوردار باشند و در مقابل شرکت‌ها هم مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشند.

    وی تصریح کرد: کالبدشکافی سهم تقصیر در مشکلات و مسائل ایجاد شده در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای یکی دیگر از اقدامات با اولویت‌ و دارای اهمیت محسوب می‌شود و در راستای رفع مشکلات موجود هم‌فکری و دستیابی به راه‌کارهای هماهنگ و جامع همواره باید مدنظر قرار گیرد.

    ‌در بخش دیگری از این نشست رؤسای کانون‌های انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، کالا و بین‌المللی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در زمینه برنامه‌ها و طرح‌های در دست اقدام در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا، مسافر و بین‌المللی و مشکلات موجود در اجرای طرح‌های مورد نظر بیان کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو